Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger pris for pakke fra Kbh til London! Skal sendes sendes d. 20/2!!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gode med aminoer.

Jeg har en privat pakke som jeg skal have sendt fra 2450 København til London(Har ikke adressen endnu men det skulle være i NW1)e

Pakken vejer ca. 35-40kg og fylder ca. 50x50x50 cm. Det er rent privat og det drejer sig om 2xpladespillere, 1x, mixer og 2x mindre højttalere.

Er der en som kan hjælpe med dig og en god pris?

Om der går 2 eller 5 dage før den kommer frem er ikke så vigtigt.

Vh. Lasse Bartholin

2855 9332

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:13

Hej.

Du kan dele det op i 2 Pakker af max 20kg Og sende dem til 752kr pr stk med Post Danmark

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27

Pga. vægt fordelingen af de forskellige ting så kræver det ihvertfald 3 pakker. Prisen for de 3 er 2256. Jeg tænkte at det måske var billige på anden måde?

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 14:38

Hvis jeg var dig ville jeg pakke det ned i en kuffert, købe en tur retur billet til london, kunne lige hurtigt finde en til 1300, men de kan sikkert fås billigere. - aflevere det du skal og så måske nyde et par dage i London. - hvis du vel og mærke kan få fri osv..

Edit: Jeg glemte lige at tage højde for at man maks må have et bestemt antal kilo med nogle selsskaber.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:58

Lasse Bartholin:
Pga. vægt fordelingen af de forskellige ting så kræver det ihvertfald 3 pakker. Prisen for de 3 er 2256. Jeg tænkte at det måske var billige på anden måde?

Hvordan er du kommet frem til det resultat ?. Med alle de dele at vælge imellem. Burde det da være muligt at dele det i 2 pakker af max 20kg

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)