Hej Alle, Som overskriften siger... Har du en webshop der sælger slips eller har du planer om at starte en shop op med salg af slips, så læs endelig videre. I forbindelse med egen webshop med salg af slips og udtænkt spændende koncept for nogle år tilbage købte jeg det perfekte domæne til formålet. Jeg måtte desværre efter et stykke tid smide "håndklædet i ringen" og lukke shoppen pga. manglende tid. Nu er tiden kommet til, at støve domænet af og få gang i konceptet på ny. Jeg har desværre ikke fået mere tid og søger derfor en person, der ønsker at erhverve sig det perfekte domæne, med det perfekte koncept til en god pris. Muligvis vil der være mulighed for indgåelse af mindre samarbejde alt efter personens færdigheder og ønsker. Send gerne en PM eller ring, da konceptet ikke nævnes i her i tråden pga. konkurrence. Mvh. Henrik. |
Hej Henrik
jeg har netop startet min egen virksomhed op, hvor planen er at jeg skal forhandle med slips.. Du snakker om indgåelse af et muligt samarbejde, hvilket kunne være interessant. Jeg har ligeledes fundet på et godt koncept synes jeg hvert fald selv :) Men jeg vil da gerne høre hvad dit fremragende domænenavn er? :)
Mvh
Daniel Pedersen