Ja du læste rigtigt - trods snevejr udenfor er jeg ved at planlægge en entre på markedet for udlejning af strandstole og parasol på danske strande her til sommer. JA - jeg ved at sæsonen ikke er lang som sommeren på Mallorca - JA jeg ved at betalingsvilligheden ikke er som Cote D'Azur.... Produktet er et tillægsprodukt der skal komplementere andre produkter - med andre ord - personalet har andre parallelle opgaver for ellers er det naturligivs har løntungt)
Min nysgerrighed er dog stor for at høre, om nogen her på Amino kender noget til dette marked. Derfor :
Hvad tror i at betalingsvilligheden er for dette produkt i DK ?? (et sæt med 2 solsenge og 1 parasol). Vi taler ikke om at det skal 200 sæt op på hver strand. Dette er et niche produkt med 10 - 20 sæt pr strand.
Er der nogen her på Amino der har erfaring med dette marked ?
Er der nogen her der har kontakter til velegnede leverandører at solsenge / parasoller. Solsenge skal kunne stables og jeg forstiller mig at de skal være i aluminium
Jeg synes at det lyder som en fed ide. Ihvertfald for dem der lejer solsenge og parasoller. Og hvis man så evt. kunne bestille kølige drinks ville det være helt perfekt. Jeg ville ihvertfald gerne betale for det.
Men det lyder som et besværligt projekt. Man skal sikkert have lov til at drive sådan en virksomhed på offentlig strand. Hvad gør man om natten - satser på at ingen stjæler det hele? Hvad med opbevaring om vinteren, det har vel også en omkostning.
Jeg tror at de er svært at få en rentabel forretning ud af det i DK.
tak for dit indspil. Alle dine punkter er relevante men der er styr på både tilladelser, opbevaring og kolde drinks. Jeg var bare nysgerrig på om nogen havde kommentarer på prissætning af produktet samt om der mon var nogen leverandører derude som sagde... hey - jeg har de helt rigtige solsenge til dig.
Hvad ville du selv give for produktet (2 solsenge og en parasol) i DK på en varm sommerdag ??
hmm Carsten - ... Du er meget velkommen i min butik til 500 kr....
Tror dog desværre der er lidt for få af din slags..... :-) og at betalingsvilligheden ligger et godt stykke derfra. Dette er jo ikke Cannes vi taler om.
Umiddelbart forestiller jeg mig en pris i niveauet 100 kr for en dag....