Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge en wordpress side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg er ny herinde, lige nu kun for at finde en som kan lave min nye hjemmeside.

Jeg skal bruge en som kan lave et godt logo, samt en flot designet wordpress side.Dertil skal jeg bruge en forside med slide. en hvem er vi side, en galleriside og en kontaktformular med google maps på.
altså alt det mine konkurrenter har.

skal hostes ved meebox.

Nogle der kan hjælpe mig, og hvis.... hvad er prisen på sådan en?

Hilsen
KlosterVVS

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 22:35

Det lyder som om du har besluttet hvad denne side skal indeholde. Men inden jeg giver et tilbud på din nye hjemmeside, vil jeg gerne høre lidt om hvad den skal bruges til. Hvilke tanker har du gjort dig omkring design, og hvordan skal strukturen være. Det er selvfølgelig noget jeg gerne hjælper dig med, og bringer det hele vejen fra start til færdig hjemmeside. Men giv et par ord om hvad du forestiller dig, og så tager vi den derfra. Du kan se mere på http://enia.dk, og når du beslutter jeg skal lave din side, er du velkommen til at kontakte mig her på Amino, eller via http://enia.dk.

Tilmeldt 13. Feb 13
Skrevet kl. 22:49

Hej Michael.

Design og struktur er jeg ikke fast på men ret sikker på jeg ved det når jeg ser nogle referencer.
Ved lidt om hjemmesider men slet ikke nok til at kunne sige med design.

Skal være et simpel design uden for meget ping pang.

Ved at wordpress har en menubjælke som vidst er meget standard for hjemmesider (er det hvad du mener med struktur?)
Tekst skal jeg nok selv levere og logo mangler jeg seriøst både til hjemmeside og visitkortet.

Men igen, er ikke den der har brugt mest tid på design og logo, så der skal jeg nok have hjælp, men ved da hvornår jeg ser noget jeg er glad for :)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 23:31

Struktur er kan både være selve udformningen af siden, altså layout. Struktur kan også være navigation. Hvordan kommer man fra en side til en anden. En menubjælke er ikke den eneste måde at finde rundt på en hjemmeside. Desuden kan det vises sig, hvis man tager et kig på formålet med hjemmesiden, at de sider du har nævnt enten er for meget, eller for lidt. Formålet er vigtigst! :o)

Vi alle ved hvornår vi ser noget, vi er glade for. Men køber din målgruppe noget du er glad for? :o)

Kig på nævnte hjemmeside, der kan du både finde referencer og priser. Når jeg så skal hjælpe dig og løfte opgaven, sender du blot mere info om dig, hvad hjemmesiden bør indeholde, og hvilket formål hjemmesiden skal dække, plus kontakt info. :o) Så fanger jeg dig en af de nærmeste dage, hvor jeg gerne vil lufte idéer med dig, og finde frem til hvordan hjemmesiden kan skabe forretning for dig.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 00:13

Brug amino freelancer :-)

Lyder som en meget simpel opgave, så et firma der laver hjemmesider er muligvis for dyre :-)

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:25

Freelancer bevæger de sig ikke også i debatten?

Bare nysgerrig :)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 13:55

Hey KlosterVVS,

Det kan jeg sagtens lave for jeg, da siden er meget simpel, vil prisen også være lav.

Men smid mig en mail på: Kontakt@retromedia.dk

Tilmeldt 13. Feb 13
Skrevet kl. 17:36

Godt nok ikke mange her på debatten der vil give en ca. pris på at lave sådan en side.

Kan se hvad konkurrenterne har og det er jo egentlig bare det jeg skal bruge.

Altså et visitkort på nettet...

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 19:30

Hej Kloster, 

Som sagt, send mig en mail på: kontakt@retromedia.dk 

- Så kan jeg give dig en pris 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)