Hej Aminoer. Jeg skriver herinde i håb om nogen af jer, eller at i lige har stødt over nogle virksomheder som kunne bruge en ung nyuddannet ihærdig udvikler. Lidt om mig: Jeg blev her d. 22 Januar færdiguddannet som datamatiker i Vejle, og skal nu ud og prøve kræfter med erhvervslivet. Jeg var så heldig at komme i praktik hos LEGO, hvor jeg sad i et team som backend-udvikler, hvilket har givet mig en god potion erhvervserfaring, samt erfaring med Sitecore og SCRUM. Jeg har været til et par samtaler, men desværre ikke endt ud i et arbejdet, føler lidt selv det har været marginalerne der ikke har været på min side. Opslaget her er lidt i forsøg på at bruge så mange kilder som muligt for at få det rigtige arbejde, samtidig med at få syn på nogle virksomheder eventuelt ikke direkte har opslåede stillinger. Håber at der er nogen der kan være behjælpe. Forsat God aften. |
Jeg ved ikke lige, hvad du mener med det her: "... samtidig med at få syn på nogle virksomheder eventuelt ikke direkte har opslåede stillinger. ...", men jeg så tidligere i dag et stillingsopslag på Twitter (fra @klitlarsen), hvor en virksomhed i Aalborg søger en front-end-udvikler med kendskab til bl.a. Sitecore og en uddannelse som datamatiker.
Måske er det noget for dig - se stillingsopslaget her: Vi søger Frontend udvikler » SHRPA » Reklamebureau
Held og lykke.