Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af spille APP - Hvor??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen 

Søger nogle kontakter til udvikling af en spille APP, hvem skal man tage fat i..? 

Ser frem til bevaret spørgsmål 

/Jesper 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:22

Prøv Amino Freelancer, hvis du har brug for hjælp med dit projekt. Du får sikkerhed for kvalitet - Se hvad andre har skrevet om freelancerne og deres bedømmelse.

Læg din opgave i udbud her.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:47
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 15:55

Hej Jesper,

Jeg kan også anbefale dig at søge udenfor de danske grænser, og jeg f.eks. gode erfaringer med et par freelancere i USA, som har hjulpet mig med dette iOS spil: http://www.amino.dk/forums/t/187271.aspx

Jeg har ikke lige nogle konkrete freelancere, som jeg kan sende dig videre til, men om ikke andet vil jeg i hvert fald anbefale dig at undersøge mulighederne i udlandet, hvor priserne også ofte ligger lidt lavere.

Med venlig hilsen,
Alexander 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:07

Hej Jesper.

Mit firma www.semignu.dk kan hjælpe dig med at få udviklet en spille APP. Vi arbejder sammen med nogle dygtige udviklere i østen, og derfor kan vi holde prisen i bund. Jeg kommer til at være din kontaktperson gennem hele processen, så du kommer ikke til at mærke at udviklingen sker udenfor landet grænser. 

Kontakt mig på tlf: 60 13 54 24 eller kontakt@semignu.dk og så kan vi tale nærmere om opgavens omfang og pris. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:08

Det gik lidt for hurtigt på tasterne, så jeg beklager slåfejlene. Man kan desværre ikke redigere sine indlæg her på Amino :0)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:47
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)