Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil med min Café være på side 1 indenfor google's søge felt ved søge prd eks. "Caféer i Vejle" hvordan gør jeg det?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har planer om at starte min egen Café i Vejle med et godt koncept der passer til nutiden og fremtidens visioner.

Dog har jeg et spørgsmål om hvordan min cafe kommer på side 1 på google når mennesker googler Caféer i Vejle?

Er der er bestemt program jeg skal købe eller hvordan fungerer dette.

Som i kan høre er jeg ikke den stærkeste i it og hjemmesider, håber i kan hjælpe mig :)

Taknemlige hilsner

Eve Vloet

Fra Hobro
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Strømpekompagniet.dk Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

prøv at læse lidt om SEO Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du giver os et link til din hjemmeside, kan vi komme med nogle gode råd til hvad du kan gøre.

Men søg på seo og søgemaskineoptimering her på amino.dk og kig på indlæg i dette forum, hvor jeg har flyttet dit indlæg til. Emnet har været oppe en million gange, men folk er stadig flinke til at komme med gode råd.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Eve Vloet:
Er der er bestemt program jeg skal købe eller hvordan fungerer dette.

Du har to muligheder.

1) Søgemaskineoptimering (SEO)

2) Adwords

Fordelen ved 1'eren er din mulighed for at ligge i toppen på Google med en række søgeord - gratis. Men kender du intet til SEO, skal du betale dig fra at andre klare arbejdet for dig, og det koster selvfølgelig nogle kroner.

2'eren giver dig mulighed for at ligge på side 1 med det samme. Derimod ender du ikke på denne placering fast uden en løbende placering.

Du kan sammenligne de to muligheder med at købe et hus. (Vi antager at du selv kan udføre SEO) SEO svarer til at du selv bygger dit hus, og dermed holder dine omkostninger helt i bund. Hvis du derimod vælger 2'eren, får du huset med det samme, men må afdrage på det over mange år, og har derved en højere udgift end ved 1'eren.

Håber det hjælper en smule.

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke du behøver at bruge for energi i at få din cafe til at være nr. 1 på Google....

Du skal nok hellere bruge energi på at folk snakker om din cafe i Vejle om omegn, hvilket vil sige at du skal lave fedt koncept som passer til indbyggerne i Vejle, så kommer kunderne helt automatisk .....hvis du endelig skal bruge energi på "online markedsføring" så brug hellere f.eks. Yelp.dk - de fleste af dine kunder kommer jo nok fra Vejle, og man sidder jo ikke som indbygger i Vejle og slår "cafeer i Vejle" op på Google...

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eve

For at ligge på første side i søgemaskiner kan det være en god idé at lave en hjemmeside med brugbare tekster, linkbuilding, seo, sociale medier, billeder, videoer og mange andre områder som kan spille ind.

Du kan også benytte dig af linkpartnere eller skrive artikler til diverse blogs hvor du henviser til din side. Adwords kan du benytte hvis du f.eks. vil købe dig til en placering i søgemaskinerne.

Hvis du vil have nogen råd med omkring hjemmeside opbygning, så er du også velkommen til at finde informationer på www.Opbygning.dk hvor du f.eks. kan finde dig et gratis SEO kursus.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

champ2012:
Tror ikke du behøver at bruge for energi i at få din cafe til at være nr. 1 på Google....

Jeg er enig i at han også skal gøre meget i det lokale, hvad angår markedsføring. Men her er en hurtig søgning på forskellige keywords (lokale månedlige søgninger med eksakt).

- cafe vejle: 260 - lav konkurrence

- cafeer i vejle: 91 - lav konkurrence

- vejle cafe: 28 - lav konkurrence

- restaurant vejle: 1600 - mellem konkurrence

- cafe i vejle: 73 - lav konkurrence

Med god SEM og en fed hjemmeside kan han hurtigt hente en del kunder hjem. Når jeg er på besøg i andre byer søger jeg altid på telefonen, for at finde det jeg søger. Her hjælper den lokale markedsføring mig ikke noget.

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Opret gratis en Google Places profil, så kommer du som minimum frem på side 1 på søgeordet medmindre der findes 10 andre cafeer i Vejle. Herefter kan du begynde at søgemaskineoptimereSmile

Skriv "cafe i vejle" ind i titlen på siden, overskriften på siden, Url'en ( www.ditdomæned.dk/cafe-i-vejle") i meta description( de 2 linier som fremkommer når folk søger på google under titlen) og skriv tekst og indhold der passer til ovenstående.

Ellers findes der mange artikler på nettet om grundlæggende seo, som ovenstående er en del af.

Til sidst kan du også vælge at kigge på Adwords og her er min anbefaling kampagner til mobilen, som første fokus.

God arbejdslyst.

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Horsens
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Tusind tak for jeres svar og råd dem vil jeg naturligvis gå ind og undersøge nærmere og derfra se hvilke er relevante, det er med baggrund for laokal markedsføring men også for mennesker i min målgruppe der besøger vejle jævnligt, eller turister for den sags skyld.

Alle gæster er jo gode at fange :)

Venligst

Eve

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)