Netværk for webshops i Aalborg området
Fra Hobro
Tilmeldt 9. Oct 12
Kunne der være interesse i at lave en lille netværksgruppe for folk med en webshop i Aalborg området?
Jeg er selv fra Hobro, men kommer en del i Aalborg og vi kunne mødes en gang om måneden eller efter behov.
Det kunne være fedt hvis vi kunne give hinanden tips og trixs til seo, feedback på design osv.
Mht. til niveau, så har jeg været "online" siden oktober og er derfor stadig i begynderfasen.
Lad mig høre om nogen er friske, så vil jeg gerne få det første møde op at stå.
NB, min shop kan i ser her
|
Tilmeldt 3. May 12
Det lyder som en god ide. Startede selv i oktober så er også selv ret grøn.
|
Tilmeldt 3. May 12
Det lyder som en god ide. Startede selv i oktober så er selv ret grøn.
|
Fra Hobro
Tilmeldt 9. Oct 12
Super, kan i øvrigt se vi har samme CMS løsning fra Wannafind 
|
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Hej to-tre
er ret sikker på der allerede er nogle der netværker i Aalborg. Prøv at kigge på denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/144827.aspx?PageIndex=1
Skriv evt. en PM til en af dem og hør om der ikke stadig er gang i deres møder. Det er med garanti nogle meget kompetente personer i den gruppe!
|
Fra Hobro
Tilmeldt 9. Oct 12
Tak for info :-)
Jeg kender godt det netværk og deltager også til tider i det, men det er meget bredt, det netværk jeg vil prøve at starte op er kun for web shops.
|
Tilmeldt 3. May 12
Er ihvertfald helt frisk på at starte det op. Kunne alle parter sikkert få en masse ud af.
|
Tilmeldt 6. Aug 12
StineR
Skrevet
13-02-2013 kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg starter webshop her medio marts, det lyder som en god idé.. Jeg vil gerne være med
|
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Jeg er med :) jeg har lavet en helt del online :)
|
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Det er en god idé, jeg vilogså gerne vil også gerne være med og høre mere.
|