Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino - stjerner og politisk debat

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden tråden her ryger helt af sporet, ville jeg blot fortælle, at jeg mener at kunne huske at visse krav skal være opfyldt, før at man kan dele karma ud. Med andre ord, er det vist ikke muligt at komme direkte fra gaden, for efterfølgende at smadre en anden Aminos karma.

- Emil

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

Inden tråden her ryger helt af sporet, ville jeg blot fortælle, at jeg mener at kunne huske at visse krav skal være opfyldt, før at man kan dele karma ud. Med andre ord, er det vist ikke muligt at komme direkte fra gaden, for efterfølgende at smadre en anden Aminos karma.

- Emil

Jeg mener, at man skal have skrevet 200 indlæg, før man kan uddele stjerner, men ikke sikker. Dog vil jeg anbefale, at man prøver ikke at fokusere for meget på stjerne-systemet. Man skal efter min mening skrive, hvad man føler og ikke, hvad man tror, at de fleste vil give 5 stjerner for.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Zenia:
kan jeg se, at denne tråd, er lige som i Sovjetunionen var der brugt "sanktioner"

Indtil den der kom kunne jeg egentlig meget godt li dit indlæg.

Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Indtil den der kom kunne jeg egentlig meget godt li dit indlæg.

Tak, men jeg kan ikke løbe fra erfaringer fra min fortid. Desværre ligner Danmark mere og mere den land som jeg har vokset op i, om du kan lide det eller ej. Det er også DERFOR føler jeg nødvendighed at sige det højt.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)