Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internationalt potentiale - Web baseret medie. Hjælp søges.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en ide til ovenstående. Stort internationalt potentiale. Udgangspunkt er innovation, teknologi inden for ekspansiv og dynamisk sektor. Starter på helt flad fod, søger medudvikler som har indsigt i opbygning af communities, eller noget lignende. Gerne kreative kræfter til konceptbeskrivelse / afgrænsning, Midtjylland, gerne Silkeborg / Århus området. Evt. henvisning til konceptudviklingshjælp, forskningspark, eller lignende....vejledning  Yes

M.v.h.

PAV

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre mere, men kan ikke sende dig en privatbesked. Så hvis du er interesseret, må du kontakte mig.

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Fra  KeXoType Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paj.

Dit projekt lyder da bestemt interessant, men det er naturligvis lidt svært at vurdere det ud fra den mængde oplysninger du har fremlagt.

Hvis du gerne vil uddybe det lidt, er du velkommen til at sende mig en mail på kextor@live.dk eller i en PB herinde.

Mvh Kasper Jørgensen

//KeXoType//

Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey...

Skriv lidt mere om det på funktionel@newmail.dk .

Jeg kan evt. hjaelpe med konceptbeskrivelsen, så det saelger bedst!

Peter

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pav

Jeg kan se du søger ligesindede :-)

Vi er en gruppe der arbejder på et iværksætter netværk i Silkeborg under navnet "StartupZoo".

Der arbejdes hårdt på at gøre StartupZoo til en realitet - hold dig opdateret ved at "synes godt om" vores Facebook side...
http://www.facebook.com/startupzoo.dk


Er du interesseret i at være en del af et kommende iværksætter kontorfællesskab i Silkeborg, så meld dig ind i vores Facebook gruppe...
http://www.facebook.com/groups/333747496731449/

Mvh. Thomas Hansen

www.startupzoo.dk

Passioneret iværksætter...
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)