Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

'Fold ud' Tekst paa forside ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en side hvor jeg gerne vil udvide teksten paa forsiden  men det kan komme til at se lidt voldsomt ud for den besoegende med al den tekst.

Hvordan er det med disse "fold ud" tekster, hvor man trykker paa et link, eller 'læs mere' og resten af teksten folder sig pænt ud neden under teksten som er synlig paa forsiden ?

Er det en OK fremgangs maade for google ?

Jeg læste et indlæg fra 2009 hvor en skriver"

"Bare husk på, at Google ikke er så glad for, at man skjuler tekst på siden.
Det kan opfattes som et forsøg på at snige (ikke relevante) søgeord ind i indholdet, og man kan risikere at blive blokeret. "

Er det stadig gældende ?

Mange tak evt. indput

anders

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:13

Hej Anders.

Så længe det bliver gjort rigtigt, så er det intet problem.

Google opfatter det mere som om at du prøver at gemme teksten, hvis du nu laver teksten samme farve som baggrunden. Lav det så godt som overhovedet muligt for den besøgende, så er det super.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 20:23

Hej Casper

Tak for det.

Mvh

anders

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 20:31

Anders S:

Hej,

Jeg har en side hvor jeg gerne vil udvide teksten paa forsiden  men det kan komme til at se lidt voldsomt ud for den besoegende med al den tekst.

Hvordan er det med disse "fold ud" tekster, hvor man trykker paa et link, eller 'læs mere' og resten af teksten folder sig pænt ud neden under teksten som er synlig paa forsiden ?

Det kan opfattes som et forsøg på at snige (ikke relevante) søgeord ind i indholdet, og man kan risikere at blive blokeret. "

Er det stadig gældende ?

Mange tak evt. indput

anders

Hej Anders.

Det med at gemme teksten var noget nogle gjorde i gamle dage, så skrev man tekst i samme farve som baggrund, og satte den så eventuelt i bunden af siden "inde" i baggrunden :-) (altså det ikke tydeligt vedmindre man markerede det..) - Google fandt det dog.

Og nu om dage, TROR jeg ikke det er muligt, men måske nogle kan finde ud af at snyde google ;)

Til dit SPG:

Du kan sagtens lave "læs mere" eller "Fold ud, og læs resten" - osv :-)
Det sker der absolut intet ved, google vil derimod nok hellere se at du har denne løsning end 20 siders tekst på en lang forside/underside :-)
(Altså, det er meget mere brugervenligt :)! )

Håber du forstår :-)

Mvh Christoffer 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Fra  KL Consulting Skrevet kl. 20:35

Hej Anders

Hvis man skal se den fra en anden vinkel, hvorfor vil du så folde tekst ud på forsiden? Som du selv siger, kan det godt se voldsomt ud hvis al teksten er synlig på en gang. 

Har du overvejet mulighederne med at linke til andre sider med informationerne, eller hvis det er en "læs mere" knap, er det også muligt at lave en lækker pop-up der viser informationerne. 

Bare mit input, så du får vurderet alle mulighederne.. :-) og personligt foretrækker jeg simple sider...

/Kristian

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 21:07

Christoffer Tornbjerg:

Anders S:

Hej,

Er det stadig gældende ?

Mange tak evt. indput

anders

Hej Anders.

Det med at gemme teksten var noget nogle gjorde i gamle dage, så skrev man tekst i samme farve som baggrund, og satte den så eventuelt i bunden af siden "inde" i baggrunden :-) (altså det ikke tydeligt vedmindre man markerede det..) - Google fandt det dog.

Og nu om dage, TROR jeg ikke det er muligt, men måske nogle kan finde ud af at snyde google ;)

Til dit SPG:

Du kan sagtens lave "læs mere" eller "Fold ud, og læs resten" - osv :-)
Det sker der absolut intet ved, google vil derimod nok hellere se at du har denne løsning end 20 siders tekst på en lang forside/underside :-)
(Altså, det er meget mere brugervenligt :)! )

Håber du forstår :-)

Mvh Christoffer 

hej Christoffer

Jo den er go, tak :-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 21:10

Kristian Larsen:

Hej Anders

Hvis man skal se den fra en anden vinkel, hvorfor vil du så folde tekst ud på forsiden? Som du selv siger, kan det godt se voldsomt ud hvis al teksten er synlig på en gang. 

Har du overvejet mulighederne med at linke til andre sider med informationerne, eller hvis det er en "læs mere" knap, er det også muligt at lave en lækker pop-up der viser informationerne. 

Bare mit input, så du får vurderet alle mulighederne.. :-) og personligt foretrækker jeg simple sider...

/Kristian

Hej Kristian

Tak for din vinkel. grunden til "fold ud" paa forsiden ville være at holde teksten paa den side, i stedet for at lave en ny url.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)