Hej Alle |
Hej Ronni
Det er jeg sikker på vi kan hjælpe dig med, 4-5 min lyder dog som lang tid, men det er en helt anden snak, hvilken type reklame film er der tale om? filmet eller animeret?
/Meik
Hej Alle |
Hej Ronni Det er jeg sikker på vi kan hjælpe dig med, 4-5 min lyder dog som lang tid, men det er en helt anden snak, hvilken type reklame film er der tale om? filmet eller animeret? /Meik |
Jeg kan anbefale Jesper fra Coverganda - www.coverganda.dk
|
Hej Ronni... Jeg vil gerne smide et tilbud til dig, hvis du kan oplyse lidt mere om præmisserne bag filmen, hvor I holder til osv. Du skal desuden være velkommen til at kigge på: www.legreve.com og se hvad jeg har lavet tidligere. Jeg er uddannet reklamefotograf, men en lang track record bag mig og lysten til at drive værket langt videre. Holder selv til i Kbh området. Torben |
Hej Meik |
Hej Ronni. Jamen det kan vi da hjælpe med :) Vi er et moderne, kreativt produktionsselskab - Dvs. at vi tænker hele filmen igennem, stiller spørgsmål til ideen og sørger for at din film rammer din målgruppe bedst muligt. Nu nævner du animationsfilm, hvor vi har lavet en hel del forskelligt. En af vores nyere produktioner er denne for Oticon, som netop er blevet færdig. Stilen er her mere pædagogisk end reklamet: http://brightbeetle.dk/clients/show/oticon_speechguard-e.mp4 Du kan naturligvis også se meget mere på vores website www.brightbeetle.dk Men lad os tage en snak, og finde ud af hvad I præcist har brug for, og hvilke tanker I har gjort jer? EDIT: Jeg ser nu at du søger en alm. film - Dette kan du se eksempler på på vores site :) Mvh. Tim Resdal |
Jeg syntes vi skal tage en lidt dybere snak om projektet så vi kan finde den helt rigtige løsning til at fortælle historien. Giv mig et ring eller send mig en mail med lidt mere info. /Meik 22 29 51 35 meik@ballistic.dk |
Hej Ronni
Du finder os her http://signifly.com - Og du kan se et par cases her: http://signifly.com/cases I skriver, at I skal have produceret en 4-5 minutters film. Jeg kender selvfølgelig ikke jeres konkrete budskab, men jeg véd af erfaring, at 1-2 minutter bør være rigeligt til de fleste budskaber. I TV varer reklamer typisk maks 20-30 sekunder, og online ser almindelige brugere gennemsnitligt kun 1 minut af online film. Derfor synes jeg I skal arbejde med skære helt ind til benet og få budskabet ud over rampelyset i mens I stadigvæk har folks opmærksomhed. En kortere film vil endvidere være billigere at producere. Når du har talt med de andre folk, så giv os hos Signifly et ring efter at have set nærmere på vores hjemmeside. Mange hilsner Kristian |
Hej Kristian Tak for dit indlæg. Alle de ting du nævner er vi skam klar over ;-) Selve produktion skal bruges til en præsentation for en kunde i et større koncept og dermed ikke med fokus til reklamevideo til slutbruger eller tv. Den film skal laves efterfølgende. |