Hej Amino'er Jeg har lavet mig et website www.noirdesire.dk som skal promovere/reklamere for de tank tops jeg har designet, som er deisgnet med henblik på at støtte kampen mod brystkræft. Jeg har lavet et katalog samt websiden og man kan der se hvordan man bruge "YOUR FAVOURITE TT" som den hedder. Billederne finder I under lookbook på websitet. Der er også lavet en facebook side. Man at få et direkte URL kan jeg ikke lige gennemskue må jeg erkende. Jeg har designet det hele selv og selv sat websitet op! så man må sige at jeg er nybegynder amatør, men man skal jo starte et sted. Jeg kunne godt tænke mig at få lidt respons på hvordan den påvirker og hvad man lige umiddelbart tænker om den. Og ja jeg er da også lidt på udkig efter nogle som syntes det kunne være intressant og sælge denne tank top i deres webshop, eller har andre sjove ideer. Jeg er åben for det meste da jeg syntes det er spændende og udfordrende og prøve lidt til med forskellige strategier. Lige nu fåes den kun i hvid og i onesize (38). Andre str. og farver kan sagtens blive aktuelt, alt efter efterspørgslen. Tak for jeres tid, og håber på konstruktiv respons. God dag alle sammen. Mvh. Christina Desiree Petersen |
Hej.
Må indrømme at den minder mig om den reklame med sort kaffe = sort snak. Jeg forstår ikke budskabet ?.