Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Noir Desire, Danish Design Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har lavet mig et website www.noirdesire.dk som skal promovere/reklamere for de tank tops jeg har designet, som er deisgnet med henblik på at støtte kampen mod brystkræft.

Jeg har lavet et katalog samt websiden og man kan der se hvordan man bruge "YOUR FAVOURITE TT" som den hedder. Billederne finder I under lookbook på websitet. Der er også lavet en facebook side. Man at få et direkte URL kan jeg ikke lige gennemskue må jeg erkende.

Jeg har designet det hele selv og selv sat websitet op! så man må sige at jeg er nybegynder amatør, men man skal jo starte et sted.

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt respons på hvordan den påvirker og hvad man lige umiddelbart tænker om den. Og ja jeg er da også lidt på udkig efter nogle som syntes det kunne være intressant og sælge denne tank top i deres webshop, eller har andre sjove ideer. Jeg er åben for det meste da jeg syntes det er spændende og udfordrende og prøve lidt til med forskellige strategier.  

Lige nu fåes den kun i hvid og i onesize (38). Andre str. og farver kan sagtens blive aktuelt, alt efter efterspørgslen.

Tak for jeres tid, og håber på konstruktiv respons. God dag alle sammen.

Mvh. Christina Desiree Petersen

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:21

Hej.

Må indrømme at den minder mig om den reklame med sort kaffe = sort snak. Jeg forstår ikke budskabet ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 11:31

Jeg synes det er en god side taget i betragtning det din første. Dog synes jeg et alle billederne er af utrolig dårlig kvalitet, jeg tror du skal uploade dem i en anden format, eller bedre kvalitet.