Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Noir Desire, Danish Design Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har lavet mig et website www.noirdesire.dk som skal promovere/reklamere for de tank tops jeg har designet, som er deisgnet med henblik på at støtte kampen mod brystkræft.

Jeg har lavet et katalog samt websiden og man kan der se hvordan man bruge "YOUR FAVOURITE TT" som den hedder. Billederne finder I under lookbook på websitet. Der er også lavet en facebook side. Man at få et direkte URL kan jeg ikke lige gennemskue må jeg erkende.

Jeg har designet det hele selv og selv sat websitet op! så man må sige at jeg er nybegynder amatør, men man skal jo starte et sted.

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt respons på hvordan den påvirker og hvad man lige umiddelbart tænker om den. Og ja jeg er da også lidt på udkig efter nogle som syntes det kunne være intressant og sælge denne tank top i deres webshop, eller har andre sjove ideer. Jeg er åben for det meste da jeg syntes det er spændende og udfordrende og prøve lidt til med forskellige strategier.  

Lige nu fåes den kun i hvid og i onesize (38). Andre str. og farver kan sagtens blive aktuelt, alt efter efterspørgslen.

Tak for jeres tid, og håber på konstruktiv respons. God dag alle sammen.

Mvh. Christina Desiree Petersen

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:21

Hej.

Må indrømme at den minder mig om den reklame med sort kaffe = sort snak. Jeg forstår ikke budskabet ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 11:31

Jeg synes det er en god side taget i betragtning det din første. Dog synes jeg et alle billederne er af utrolig dårlig kvalitet, jeg tror du skal uploade dem i en anden format, eller bedre kvalitet.

Jeg må også erkende at jeg troede det var en hjemmeside der skulle promovere dig personligt som model, og bestemt ikke en tøj shop. Så du må prøve at arbejde med at give din målgruppe, det rigtige indtryk af siden når de besøger den.

Tilmeldt 28. Apr 12
Fra  Noir Desire, Danish Design Skrevet kl. 11:32

Den tror jeg du må uddybe? sort snak hvad angår hvilke aspekter?

Mit mærke hedder Noir Desire og mærket sælger lige nu i opstartsfasen tank tops som støtter kræftens bekæmpelse. Hvis du går ind på webistet og læser under about og så TT Donation så kan du læse hele ideen bag og hvorfor logoets design ser ud som det gør :)

Tilmeldt 28. Apr 12
Fra  Noir Desire, Danish Design Skrevet kl. 11:36

Emil:  tak for din feed back. Jeg er overbevidst klar over det med billederne, og ja jeg må lige prøve og uploade dem i en anden format. Er der en format du anbefaler?

Det er mere en lookbook hvor man kan se mit arbejde (slags CV) hvis du forstår? og hvis man har lyst har man selvfølgelig mulighed for at købe tanktoppen og dermed støtte brystkræften. Men jeg forstår udemærket din pointe.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:38

Christina Desiree:
så kan du læse hele ideen bag og hvorfor logoets design ser ud som det gør

Idag er det desværre sådan at folk vil kunne se med det samme hvad det drejer sig om. Det er meget få mennesker der tager sig tid til at læse brugsanvisningen. Så hvis du vil have fat i dine kunder skal budskabet være klart og forståeligt i løbet af et par sekunder.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 11:45

Okay jeg vil uddybe :)

Mit førstehåndsindtryk af siden, var at det var en platform for en pige, der ville promovere sig selv som model. 

Dette betyder at: jeg ikke mener du formår at kommunikere dit budskab ud til de som besøger siden. Du skal tænke på at folk ikke gider til at gå flere sider igennem, for at finde ud af hvad budskabet er. Hvis folk mister interessen, forlader de siden.

Din forside er jo helt blank, der er et billede er en kvinde i venstre side - det fortæller mig noget helt andet om siden, end hvad formålet/budkabet er. 

Kender du til aida-modellen? Den synes jeg virker rigtig godt i dette tilfælde.

Attention - Fang din målgruppes opmærksomhed (dette gør du sådan set meget godt med det store billede på forsiden)

Interest - Fang din målgruppes interesse (dette synes jeg ikke du formår at gøre - mit foreslag er at lave en hurtig, konkret velkomstbesked + billede(r) af dine produkter.

Desire - Dine kunder skal have en lyst eller trang til at købe dine produkter (få nogle bedre billeder? Synes de er af dårlig kvalitet)

Action - Gør det nemt for dine kunder at købe produkterne (Jeg havde svært ved at finde ud af (og stadigvæk har), om det noget man kan købe nu, og i det hele tager HVOR?)

Jeg håber det hjalp en smule, mit tidligere indlæg var måske en smule tyndt :)

Tilmeldt 28. Apr 12
Fra  Noir Desire, Danish Design Skrevet kl. 12:39

Jeg kender faktisk godt modellen og ja du har ret der er mange ting jeg burde revurdere og som kan blive bedre. Man får det jo ikke at vide før man spørger kan man sige.

Man skal skrive en mail til  mig for køb da hjemmsiden ikke er sat op til det og jeg ved godt at det er et problem og jeg ved også godt nu og kan godt se at det er meget en "lede" hjemmeside, det kommer ligesom ikke ud til kunden med det samme det har du/i ret i. Så det vil jeg prøve at formidle anderledes :)

Jeg har syet noget tøj selv også som jeg vil have taget billeder af og så lagt op under look book og der bliver hele budskabet og image på websitet helt anderledes, og det glæder jeg mig til at arbejde med . Det er ikke en decideret webshop portal jeg er ude på at lave, mere en lookbook af de ting jeg har lavet og ting som jeg selv syer og et website med references der viser hvor mit tøj bl.a. er blevet brugt. Så ja det giver vidst nok et forkert budskab :) Men stadig er der mulighed for at købe tanktoppen hvis man vil det og det skal jeg have formidlet bedre.

Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Fra  proVERBUM Skrevet kl. 12:44

Hej

Mit forste intryk er nu ok, når jeg ved det er din første, men jeg åbner den som en wix.com side og hvis det bare er for at kunne vise siden inden du går videre med det er det fint, men jeg håber at du har tænkt dig at købe dit eget domæne, så du ikke har wix.com på siden.

Personlig ville jeg ikke handle på en side der ikke er vist som en underside af noget andet.

Men held og lykke med projektet.

P.D

Tilmeldt 28. Apr 12
Fra  Noir Desire, Danish Design Skrevet kl. 12:48

tak for svar :) Jeg har købt mit eget domæne ved dandomain. Men wix er jo en nem start da jeg finder det nemt at lave en hurtig hjemmeside der, men mine tanker går helt sikkert videre på at skulle finde en ny på et tidspunkt.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)