Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indberetning af skat for freelance

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg forudsatte, at manden har en anden indkomst ved siden af, eftersom han skriver 6-9000 om året.

Mvh. Karsten

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 21:42

Fint nok - Såvidt jeg kan se ud af mandens tidligere indlæg er han på SU men lad os lade ham svare på det selv.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra København
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:55
Ja okay, nu havde jeg "desværre" ikke lige tid til at se gamle indlæg igennem inden jeg svarede.
Hvis der kun er SU som indkomst ved siden af, så er spørgsmålet om der overhovedet skal svares yderligere i skat ift skattekortet. - afhængigt af hvor meget SU''en lyder på.

Mvh Karsten

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:17
Jeg bruger lige den träd, til at stille et spörgsmäl i samme kategori :)

Jeg har fäet en konsulent kontrakt med et svensk firma, og vil höre om der noget särligt jeg skal väre opmärksom pä?  Regner med en indtägt pä smä 3k om mäneden.
Jeg vil fä max udeboende SU ca.4,3k per mäned, hvis det er en relevant oplysning.

Jeg mä tjene ved siden af SU omkring 4-5K om mäneden, sä lige der er skulle der ikke väre nolge problemer.

Takker for hjälpen :)

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 12:39

jeg sidder i samme - eller næsten - situation. I de sidste måneder har jeg arbejdet 100% freelance og det har ikke været bindkomst, jeg har ikke haft anden lønnet indkomst så det tæller vel ikke som bindkomst... nå fuck det, men nu har jeg så tjent nogle penge og vil gerne af med nogle af dem i skat så jeg ikke pludselig skal betale en masse, hvad gør jeg? Kan jeg kun betale skatten 1 gang årligt eller hvad?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)