|
Hej |
Gamee.dk
Debat
|
Hej |
Venlig hilsen, Christopher (Direktør-Gamedirect.dk)
|
Gamee.dk |
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?
|
Tag En Spiller ;-) Level-Up Games by Chris Any Game Har ikke tjekket, om domæner er ledige eller andre allerede har taget navnene. Men måske lidt inspiration. God fornøjelse med projektet. |
Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler
|
Tak for alle navne, er i gang med at tænke :-) men hvis nogen andre har andre navne, håber jeg at i vil skrive dem :-) |
|
Jeg har et restlager, du kan købe for langt under leverandørernes pris - Du kan kontakte mig på thepatrickbay A gmail.com eller her på Amino. Jeg kan også hjælpe dig med at få fat på nogle kontakter hos de forskellige leverandører :) For at holde mig til emnet, så synes jeg, et navn som Gamerize eller Gamerized passer rigtig godt! |
Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!
|
Z'et, som Patrick bruger er godt. Måske kan noget med Gamez bruges (ikke lige Gamez, men NOGET med Gamez). Det kan være - Gaymz - Gaimez - Gaimzzhoppen |
|
Play4fun - Games4fun..? |
|
Da du ikke har givet nogen idéer til hvad din målgruppe eller lign. er, kommer her bare en række navne. Ligeledes kan man jo henvise til Thorborgs video om samme. :o) - BangBangSpil |
|
Tak for dine navne, dem jeg valgte ud, var i brug :(. Så udtænker stadig nye navne. Men endelig skriv flere hvis i kommer på nogen. :) |