Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trade lead portal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminobrugere

I forbindelse med en trade lead portal vil jeg høre om der var nogen her som fra et teknisk perspektiv kunne give nogle gode råd til:

1. Estimeret udviklingsomkostning for en sådan side

2. Optimalt programmeringssprog

3. Estimeret tidshorisont for udvikling af en sådan portal

Jeg vil some eksempel give www.Alibaba.com some pejling til hvad siden skal indeholde af funktionaliter, da jeg planlægger at lave en lignende side, dog mere nichepræget.

Derudover vil jeg høre om der er nogen her som har erfaring med webudviklere fra Indien og eventuelt kunne anbefale et spicifikt firma til udvilking af en sådan opgave.

Nu springer jeg lidt videre i teksten og hopper videre til udvilking af en ganske almindelig e-shop. Her vil jeg udvikle 3 forskellige e-shops (.eu samt .com) og vil derfor høre om der er nogle specifikke "plug and play" løsninger i kan anbefale. Jeg har selv været inde og kigge på Actinic samt Shopfactory, er disse programmer som kan anbefales?

Med venlig hilsen

Dets

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:05

1. & 3.

Det ligner et 3-4 måneder projekt
og udviklingsomkostningerne et sted mellem en kvart og en halv million danske kroner.

2. Optimalt programmeringssprog

Programmeringssproget er som udgangspunkt ikke noget du skal bekymre dig om, du må have nogle ikke-tekniske krav? Hvis ikke du har behøver du slet ikke tænke i den retning, det er en beslutning som teknikkerne i samarbejde med projektlederne har kvalifikationerne til at tage. Men mit umiddelbare bud ville være Asp.NET eller Php5.

Mht udvikling i Indien har jeg kun et forslag: Dont! Jeg har prøvet det fra næste alle steder i værdikæden og det er noget makværk hele vejen igennem.

Mht din ganske almindelige webshop kan du så ikke klare dig med en scannet eller en oscomerce?

Hvis du overvejer udvikling i Danmark skal du være velkommen til at kontakte min virksomhed for at få udarbejdet et tilbud, du finder mere om os og kontakt info på http://mc-solutions.dk

Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:22
Tak for tilbagemeldingen. Jeg var er godt klar over det er et større projekt, men regnede ikke med at det lå i den størrelsesorden da jeg er rimelig overbevist om det stadig er god ide :). Så skal jeg ud og finde nogle investorer.... :)

Er der en mere simpel måde man kunne lave siden på som ikke komprimerede med brugeroplevelsen?

Med hensyn til OS Commerce, hvordan integrer jeg dette med færdige skabeloner til web shop? kan alle skabeloner integreres med OS Commerce?

Mvh

Dets

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)