Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv teksterne liv – vi gør det for dig

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Suva
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Fra  HenrikFrederiksen Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Foråret nærmer sig, og travlheden er for langt de fleste begyndt at kunne mærkes for alvor, så derfor skal du også lave det du er bedst til, og så kan vi lave de tekster, der kan give endnu mere at se til.

Vi har nogle meget engagerede skribenter, der kan levere materiale til dig, som gerne vil have finpudset dine tekster på hjemmesiden, have skrevet nye tekster – det kan være både til linkbuilding, affiliatesider eller noget helt tredje – vi er klar til udfordringen.

Har du ikke selv lysten til at skrive gode produkttekster, ønsker du at få fyldt bloggen op med kvalitetsindlæg, vil du gerne have sælgende og spændende tekster til din affiliatesider, har du en firmahjemmeside der mangler tekster, eller vil du gerne have lavet linkbuilding tekster, så har vi endnu ikke haft et emne, der ikke kan skrives om. 

Du har mulighed for at bestille 10 artikler á 450 ord til 1.700 kr.

 Hvad får du helt præcis

  • Du får artikler, der er lavet på baggrund af god research om de emner, du ønsker der skal skrives om.
  • En unik oplægsskabelon, der gør det let for dig at præcisere hvordan teksterne skal være.
  • Alle artikler skrives af erfarne skribenter, hvor flere af dem allerede har leveret over 500 artikler.
  • Der er sikret et højt kvalitetsniveau, da størstedelen af skribenterne har afsluttet en gymnasial uddannelse med mindst 10 eller 12 i dansk (der er forelagt eksamensbevis).
  • Alle opgaver behandles fuldt fortroligt og videregives ikke til tredjepart – det er kun skribent og vores tilknyttede kontrollant der ser materialet.
  • Kort leveringstid – vurderes på baggrund af volumen.

Der vil ikke blive svaret på spørgsmål i tråden, da al henvendelse skal foregå enten via hjemmesiden SKRIVE.DK eller i privatbeskeder her på Amino.

Lille citat:

”Don’t kill the messenger”

Jeg er budbringeren og vil svare på spørgsmål i privatbeskeder – det er mine skribenter, der får lov til at lave alt det skriftlige arbejde.

Mvh

SKRIVE.DK – du kontakter os lige her

Fra Suva
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Fra  HenrikFrederiksen Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

De første par ordrer er kommet i hus i løbet af weekenden, men der er stadig plads til flere!

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der stadigvæk er flere "pladser" tilbage kunne jeg godt være interesserede.

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne være man skulle se, hvad der bliver leveret af tekster...

Det lyder jo til at kvaliteten er i orden...

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Suva
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Fra  HenrikFrederiksen Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

De første ordrer er leveret – og vi er nu klar til at modtage endnu flere ordrer.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Et 10- eller 12-tal i dansk skriftlig (gymnasieniveau) = høj kvalitet? Det tror jeg, at der er en del cand., der bliver kede af at høre. :-)

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Christian Johnsen:

Et 10- eller 12-tal i dansk skriftlig (gymnasieniveau) = høj kvalitet? Det tror jeg, at der er en del cand., der bliver kede af at høre. :-)

Send ham en privat besked, hvis du har en kommentar til hans tilbud. Du er, så vidt jeg kan se, en direkte konkurrent, og så er det altså dårlig stil at blande sig på den måde.
Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh! Som sendt fra himlen ;-)

Vi tales ved.

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Fra Suva
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Fra  HenrikFrederiksen Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Suva
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Fra  HenrikFrederiksen Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der igen plads til flere ordrer! Leveringstiden er pt. ca. 14-21 dage.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)