Hej Er igang med alt forarbejdet til en lille produktionsfirma der skal sælge direkte ud til kunderne, og på sigt levere til andre firmaer måske. Kommer til at have ~5 standard produkter til at starte med, og resten bliver efter kundens ønsker. Det bliver ikke noget stort antal i starten sikkert, men vil egentlig godt sikre mig et ordenlig image fra starten af. Hvis man ønsker at fremstå proffesionel, syntes i så ikke at jeg skal ligge noget tid på indpakning osv ? ... Har tanke om at få skåret nogle kasser i MDF/Krydfiner med logo, navn på emnet osv. Syntes det kunne passe godt til det tema tingene hører under, og det vil være lidt anderledes + at det vil beskytte emnet godt og kan sendes ud direkte. Lad os sige at vi måske snakker et emne til ~200 kr, ville i stadig kunne finde på ~30 kr på en ting som lækker indpakning for at give kunderne en go samlet oplevelse af jeres produkt ? I starten vil jeg nok se det æde en stor del af overskudet på produktet, men på den anden side vil det nok også kunne være med til at opbygge et samlet image om at man modtager et lækkert produkt på alle områder = Forhåbentligt vil folk købe nye ting, grundet de ved at det her er er et gennemført produkt. Hvad er jeres erfaring på dette område ? Mvh Henrik |
Priserne med 200 kr for emnet og 30 kr for indpakning skal selvfølgelig kun ses som et eksempel - Men generelt at bruge en ret høj procentdel af dit overskud, på at skabe dit brand.
Ved det er lidt svært uden nærmere branche osv, men kunne være rart med nogle input.