Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AMINOER - Hvilken producent kan hjælpe med at realisere en geniale forretningsidé?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg og min partner/veninde, har en idé. Det drejer sig om et helt nyt produkt på babymarkedet som vi ved alle forældre ville ønske de havde! Derfor brænder vi virkelig for at få vores produkt udviklet. Vi har en forretningsplan klar, og illustrationstegninger over hvordan produktet virker, men vi mangler et firma der kan hjælpe os med at udvikle prototype/produktet, et firma som har forstand på det tekniske, plast, ledningsfrit varmeapparat.

Kender du nogen gode firmaer, som muligvis kan producere vores produkt til en overkommelig pris, i asien evt.?

Mvh Idunn

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 06:07

Hej Idunn,

Jeg kan muligvis godt hjælpe med at sætte dig i kontakt til en dygtig producent af varmeapparater der i forvejen producere til det europæiske (danske) marked. Send mig en mail på "mail.nbbn (at) gmail.com" med lidt flere detaljer og evt et skype nummer så kan vi tage en snak. 

Uanset om vi kommer i dialog eller ej, så skal i være meget meget grundige i jeres leverandør udvælgelse hvad angår CE certificeringer, sikkerhed, plast materiale osv da det, som jeg umiddelbart forstår på dit opslag, er et apparat (teknisk) der potentielt skal i fysisk kontakt med spædbørn/babyer.

Mvh og god weekend.

Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:47

Hej Martine
Mange tak for dit svar- vi har sendt dig en mail.
Og ser frem til at høre fra dig!
god weeknd
mvh Idunn  

Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:37

Hej Idunn

Vi er et firma som udvikler plastprodukter både for store og små virksomheder.

Vi har egen formafdeling og været i branchen i 25 år.

Vi vil gerne behjælpelig med udvikling og fremstilling.

Med venlig hilsen

Kim Fagerlund

KIFA PLAST

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)