Hej aminoer, Jeg og min partner/veninde, har en idé. Det drejer sig om et helt nyt produkt på babymarkedet som vi ved alle forældre ville ønske de havde! Derfor brænder vi virkelig for at få vores produkt udviklet. Vi har en forretningsplan klar, og illustrationstegninger over hvordan produktet virker, men vi mangler et firma der kan hjælpe os med at udvikle prototype/produktet, et firma som har forstand på det tekniske, plast, ledningsfrit varmeapparat. Kender du nogen gode firmaer, som muligvis kan producere vores produkt til en overkommelig pris, i asien evt.? Mvh Idunn
|
Hej Idunn,
Jeg kan muligvis godt hjælpe med at sætte dig i kontakt til en dygtig producent af varmeapparater der i forvejen producere til det europæiske (danske) marked. Send mig en mail på "mail.nbbn (at) gmail.com" med lidt flere detaljer og evt et skype nummer så kan vi tage en snak.
Uanset om vi kommer i dialog eller ej, så skal i være meget meget grundige i jeres leverandør udvælgelse hvad angår CE certificeringer, sikkerhed, plast materiale osv da det, som jeg umiddelbart forstår på dit opslag, er et apparat (teknisk) der potentielt skal i fysisk kontakt med spædbørn/babyer.
Mvh og god weekend.
Martin