Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SOFTWARE UDVILKLING TIL DIT FIRMA

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Står dit firma med et mindre software projekt som i gerne vil have udviklet, og vil i være en del af vores uddannelse? Vi er 4 førsteårs studerende på Datalogi ved Københavns Universitet der i forbindelse med vores projekt kursus: Systemudvikling, skal udvikle software til et firma, som vi håber kan være jeres.

Om projektet:

• Det skal kunne udvikles inden for et semester.

• Det skal være et objekt orienteret projekt.

Vi kan tilbyde:

• Et ungt og entusiastisk hold der arbejder godt sammen.

• Kendskab til funktionel og objekt orienteret programmering.

• Arbejde målrettet og dynamisk.

• Dialog igennem hele udvikllingsprocessen.

Vi har haft kurser i objekt orienteret programmering med Java, samt funktionel programmering med Standard Meta Language og er nu i gang med et kursus i databaser og webprogrammering, med PHP. Vi kunne godt tænke os at arbejde med noget andriod app development, men er også åbne for andre projekter.

Nikolaj Rathcke, Tobias Hallundbæk, Victor Petren Bach Hansen og Ola Rønning

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har et hemmeligt projekt vi arbejder på i Amino hvor vi skal bruge en Android APP.
Kontakt mig og jeg smider jer videre til vores hemmelige team.
Om de kan bruge jer ved jeg ikke, men det kunne jeg godt tro.
martin@thorborg.dk

De bedste hilsner

Martin

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 20:04
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

VixQIT:

Står dit firma med et mindre software projekt som i gerne vil have udviklet, og vil i være en del af vores uddannelse? Vi er 4 førsteårs studerende på Datalogi ved Københavns Universitet der i forbindelse med vores projekt kursus: Systemudvikling, skal udvikle software til et firma, som vi håber kan være jeres.

Om projektet:

• Det skal kunne udvikles inden for et semester.

• Det skal være et objekt orienteret projekt.

Vi kan tilbyde:

• Et ungt og entusiastisk hold der arbejder godt sammen.

• Kendskab til funktionel og objekt orienteret programmering.

• Arbejde målrettet og dynamisk.

• Dialog igennem hele udvikllingsprocessen.

Vi har haft kurser i objekt orienteret programmering med Java, samt funktionel programmering med Standard Meta Language og er nu i gang med et kursus i databaser og webprogrammering, med PHP. Vi kunne godt tænke os at arbejde med noget andriod app development, men er også åbne for andre projekter.

Nikolaj Rathcke, Tobias Hallundbæk, Victor Petren Bach Hansen og Ola Rønning

Skriver man kun med versaler i datalogistudierne? :o)

Skriv med normal grammatik, så bliver det nok lidt mere interessant at læse dit indlæg.

Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Fra  SproutOUT Skrevet kl. 21:20

Hej !

Det lyder som om det lige er jer vi har brug for - og omvendt.

Vi er et hold på 7 iværksættere som er igang med at starte iværksætterfællesskab op i Hillerød ... vi startede 7 . januar så vores web side er endnu ikke helt klar - men grundidéen i det vi laver kan ses på www.sproutout.dk 

Vi kunne sandsynligvis godt bruge jeres hjælp til vores projekt, som er at lave basis-softwaren til medlemsregistrering, pitch af idéer, organisering af ressourcer og en hel del mere. Det er et forholdsvist stort projekt! ... men med fokus og korrekt sparring kan det nåes på 1 semester og I vil få rigtig meget læring ud af det plus andre fordele som vi kan snakke om. Det vil i givet fald være i et tæt samarbejde med mig i programmerer det *(ihvertfald i startfasen) - jeg er uddannet software ingeniør fra AAU ... hertil har vi andre i vores team som vil være med til sparring osv..

Hvad siger I til det? ... ring evt til mig på 22 24 05 42 , imorgen eftermiddag plus fra og med på mandag er jeg ved tlf. ellers læg besked. Min mail er johan@sproutout.dk

Mange hilsener

Johan Tino Frederiksen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)