Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på TobiasH.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skiftede igår tema på min blog - Kunne godt tænke mig at høre hvad folk synes om den nu? Tænker særligt på "logo" (altså head'eren), er der nok info?, design og generelt.

Du kan finde siden her!

På forhånd tak!

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:08
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Synes den ligner mange andre blogs, så der er intet på siden som rigtigt fanger mig - og jeg kigger udelukkende på det designmæssige. Derudover synes jeg at seneste historier samt mest populære skal rykkes op og de sociale medier synes jeg du skal sætte i toppen af bloggen samt i buden og blot benytte dig af logoerne - ingen grund til at se, hvor mange der følger dig på Twitter, det skal man nok finde ud af. Det vil se mere poleret ud end det du har nu.

Og så er din bund da helt væk - ved ikke hvad det ligner! Det må du simpelthen få styr på, det virker på mig som noget som hurtigt er bikset sammen..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 13:12

KennM:

Synes den ligner mange andre blogs, så der er intet på siden som rigtigt fanger mig - og jeg kigger udelukkende på det designmæssige. Derudover synes jeg at seneste historier samt mest populære skal rykkes op og de sociale medier synes jeg du skal sætte i toppen af bloggen samt i buden og blot benytte dig af logoerne - ingen grund til at se, hvor mange der følger dig på Twitter, det skal man nok finde ud af. Det vil se mere poleret ud end det du har nu.

Og så er din bund da helt væk - ved ikke hvad det ligner! Det må du simpelthen få styr på, det virker på mig som noget som hurtigt er bikset sammen..

Okay - Jeg har en fordel ved at der allerede er mange der følge mig på Twitter, så tallet skal selvfølgelig ikke væk. :-)

Hvad mener du der er galt med foot'eren?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 13:15

Når jeg ser den i Google Chrome, så er den 15 cm høj på skærmen! At 1.200 følger dig på Twitter behøver man da ikke vise, da de nok ikke følger dig på Twitter grundet dine følgere.

Men som sagt synes jeg du skal bruge logoerne og smide dem op i toppen, er meget mere elegant. Men hvis du vil gøre det som det er nu, så synes jeg blot at dine side fremstår lidt mere sjusket.

Seriøst - jeg giver dig min mening omkring din blog og så giver du mig 1 stjerne?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 13:23

KennM:

Når jeg ser den i Google Chrome, så er den 15 cm høj på skærmen! At 1.200 følger dig på Twitter behøver man da ikke vise, da de nok ikke følger dig på Twitter grundet dine følgere.

Men som sagt synes jeg du skal bruge logoerne og smide dem op i toppen, er meget mere elegant. Men hvis du vil gøre det som det er nu, så synes jeg blot at dine side fremstår lidt mere sjusket.

Seriøst - jeg giver dig min mening omkring din blog og så giver du mig 1 stjerne?

Sneboldeffekten på sociale medier kan vi diskutere i en anden tråd..

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 13:26

Det handler om dit designmæssige udtryk på din blog og der synes jeg, at den måde som du har sat det op nu ikke er kønt designmæssigt. Så derfor kan det sagtens diskuteres i denne tråd.

Men at du giver mig 1 stjerne for mit indlæg, når du selv beder om folks mening omkring dit design - så ser jeg ingen grund til yderligere, at hjælpe dig. Jeg kunne forstå det, hvis jeg ikke var konstruktiv - men det er jeg, selvom du åbenbart har en anden holdning.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)