Så har vi igen et godt tilbud til iværksættere, render du rundt med en fremragende idé, men mangler hjemmesiden til at fuldføre idéen? Fortæl os hvad dit projekt går ud på, og vi sætter din hjemmeside gratis op med alle ønskede funktioner inkl.
Det lyder som et spændende koncept, nu er intet i verden jo HELT gratis :) men tror potentialet ligger der, når man tager alle de ideer der ligger i skuffen pga manglende evner eller økonomi til at lave/købe hjemmeside.
Selv har jeg et størrer projekt liggende med et stort potentiale. Jeg vil hellere se den realiseret og ikke selv få 100 % end, at skulle lade den ligge og ikke vide om det kunne blive en succes.
Jeg synes at Jeres site er vildt rodet. Man bliver kastet rundt, for at finde noget så simpelt som priser. Masser af nye vinduer popper op. Nogle sider virker ikke. Forskellige URL - forskellige firmanavne.
Jeg blev sgu helt rundtosset, uden at have fået overblik...... sådan skal mit site ikke fungere, men jeg er sikker på at du nok skal finde nogle interesserede ;o)
Vi har netop fået sat det nye design op, og det kan være det er derfor det virker lidt voldsomt/rodet.
Jeg vil dog meget gerne høre hvorfor det er så rodet? Og hvilke URL der ikke virker?
Vi er en helt nyopstartet virksomhed - så ny at vi stadig afventer vores SE / CVR.
Og mit navn er Nicklas Lind
Og hej med dig Sue.
Du har jo ikke svaret mig på de e-mails jeg har sendt dig. - Og nej hjemmesider er ikke gratis, men har du en god idé kan vi tilknytte et site til dig gratis.
Jeg ved ikke om det er mig du hentyder til, men jeg er helt rolig ;o)
Hvis du havde lavet alle andre ting en websider, så havde jeg gerne gået den igennem igen, men helt ærligt..... Du sælger websider, og det første man finder ud af er, at du ikke kan strukturere et site, så det er bugervenligt og kan give mig et hurtigt overblik. Burde det ikke give dig stof til eftertanke?
Eksempel 1: Priser...........hvorfor i himlens navn, skal det være så besværligt at finde dem??? (der er ingen grund til at splitte det op på 5-10 sider)
Eksempel 2: Hvor ryger jeg rundt mellem forskellige URL's ?
Eksempel 3: Hvorfor skal jeg, stor set, hver gang jeg klikker på noget have et nyt vindue, som jeg så skal lukke ned......for så at få åbnet endnu et, næste gang jeg klikker på noget?