Jeg overvejer at købe Microsoft CRM som vores CRM system, vi bruger e-conomic til faktura og bogføring. Kan e-conomic snakke sammen med Microsoft CRM og hvad skal der til?
Om du kan få Microsoft CRM til at snakke sammen med e-conomic ved jeg ikke noget om.
Men jeg kan vise dig en anden løsning på et salgssystem, som er fuldt integreret med e-conomic. Vi har udviklet Clickmate CRM som kan snakke sammen med e-conomic, det kan måske være en løsning for jer.
Vi kører i øjeblikket en kampagne, hvor vi gratis hjælper nye kunder igang (Undervisning, opsætning, strategi osv). Clickmate CRM er også en online system på samme måde som e-conomic.
På forsiden er der mulighed for at tilmelde dig en demoudgave, hvor du kan prøvekøre Clickmate CRM i 14 dage. Prøv denne og kontakt os, hvis du har behov for hjælp!
Hvorfor dog købe MS hø? Du kan integrere med meget smartere og billigere systemenr som http://www.apptivo.com/?aid=/farmorfactory og du kan bruge Zapier.com til at integrere næsten alt du kan forestille dig. Apptivo er gratis, til et vist punkt, men har alt i et! Prøv det.
Du kan godt få integration imellem Microsoft CRM og e-conomic. Vi har lavet et produkt som hedder e-conomic connector og den kører i skyen. Dvs. at du kan få samlet pakke i skyen med e-conomic, microsoft crm og integration imellem dem.
Denne connector kan også forbinde til andet end Microsoft CRM, som Salesforce.com, SQL, Filer mm. Du er velkommen til at læse mere her: economic.cowia.com og teste det gratis.
Har du spørgsmål eller hjælp til at sætte det op, så kontakt mig på dao@cowiasolutions.com
Hej Henrik, Vi anvender Verdens vel nok mest udbredte (>7 mil. brugere) ZOHO-CRM. Det er meget nemt og logisk at anvende og udveksling af data med E-conomic er muligt. Vi anvender ADD-in med Outlook og har på meget nem vis tilpasset Views og felter til den enkelte bruger, ligesom vi gennemfører kampagner med bl.a. brug af mass-Emails og automatiseret opfølgning. Tre gratis brugere uden tidsbegræsning og lave licens beløb på andre. ZOHO-RRM er min anbefaling.
God held med en ny hverdag med CRM. Links: www.ceebee.dk repræsenterer ZOHO-CRM i Danmark. www.vikinghuse.dk. Venlige hilsner anders@vikinghuse.dk 4034 4036 I dag og i morgen onsdag: buhl.anders@gmail.com