Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I bliver nødt til at hjælpe mig nu med synliggørelse hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg skrev her i går angående min hjemmeside www.lejdet.dk

Her fik jeg en masse feedback, som har været virkelig brugbar. Nu er næste skridt så at synliggøre siden på det store internet. Mit spørgsmål er enkelt. Hvordan gør jeg det bedst og billigst???? Jeg har just tilmeldt mig partnerads. Er det vejen frem? eller findes der bedere mde at gribe det an på?

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:13

Hej

Ja, det er bl.a. vejen frem for dig, det er jeg ret sikker på :-)

Du kan også arbejde med Google Adwords hvis du ikke allerede gør det.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:14

1. Søgeords optimering
2. Masser af indhold (mange forskellige sider, giver mange indgangsvinkler)
3. Adwords / Facebook (Facebook er elendigt, medmindre du har en bred målgruppe)
4. Swaplin.com
5. Affiliate programmer ligesom PartnerAds som du har i brug.
6. Markedsføring på medier der relaterer direkte til dit indhold.
7. Markedsfør en bestemt ting på din side, og link direkte ind til den. Markedsfør ikke din forside. 

Tilmeldt 11. Nov 09
Skrevet kl. 12:34

Takker for svar. Det er ikke lige alt hvad du nævner jeg forstår, men jeg må jo se nærmere på det.

Til Macodox... Når du siger at jeg skal markedsføre en bestemt ting, mener du så en bestemt bil eksempelvis eller den bil-sektion vi har på siden?

Tilmeldt 11. Nov 09
Skrevet kl. 17:51

I forlængelse af denne tråd vil jeg også gerne høre her på amino, om der her på sitet findes folk med relevante hjemmesider der kunne være interesserede i linkbytte? det er denne side www.lejdet.dk jeg taler om.

Tilmeldt 11. Nov 09
Skrevet kl. 21:02

Jeg er nødt til lige at tage den her op igen. Det er denne hjemmeside det drejer sig om www.lejdet.dk Jeg fik at vide at affiliate var vejen frem. Inde på partner-ads har jeg så lavet en kampagne hvor vi tilbyder hele 2 kroner pr. klik. Jeg siger hele fordi jeg synes det er flot. Men det gør affiliate-partnerene åbenbart ikke, for jeg skal da love for det går langsomt. Hvad gør vi forkert?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:06

suser4:
Hvad gør vi forkert?

Ikke nødvendigvis noget. Det kan være at der ikke er en partner som har en side med en "lej forskellige ting" nicheside, og så kan det svært at smide jeres reklame op.

Hvis I har kapital til det, kan I købe jer til en SEO løsning, og få trafik fra Google. Det kan gøre det nemmere at få folk ind som er opsat på at leje, frem for folk der tilfældigt klikker en reklame i nysgerrighed. Long-tail keywords er virkelig en guldgrubbe - I skal bare finde jeres :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 11. Nov 09
Skrevet kl. 21:10

Tak for svar. Vi har også lavet en del tekstlink så der er noget for enhver smag. ja det synes vi da selv. Hvad mener du med følgende "Long-tail keywords er virkelig en guldgrubbe - I skal bare finde jeres :)"??

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:20

suser4:
Hvad mener du med følgende "Long-tail keywords er virkelig en guldgrubbe - I skal bare finde jeres :)"??

Når folk søger på Google, kan de søge efter "kjoler" eller "røde gallakjoler". (Blot et eksempel). De som søger efter "kjoler", altså søger efter ét ord, eller 2 ord til tider, har ikke særlig stor sandsynlighed for at købe. Mange søger i nysgerrighed, eller fordi de skal finde et eller andet, information eller sted at handle til senere tidspunkt. Søger disse efter "røde gallakjoler", "billige røde gallakjoler" eller andet hvor de søger mere specifikt, er det fordi de er længere fremme i købs-processen. De leder ikke bare, de skal handle. (Ikke nødvendigvis alle, men langt flere end "kjoler").

Så hvis I finder nogen gode long-tail keywords at optimere efter (altså at rangere højt på Google på), kan I få flere kunder ind som ikke bare skal lede, men handle/leje. Man kan bruge Googles keyword tool til at finde nøgleord med en masse søgninger, men lav konkurrence. (Bare skriv "Google keyword tool" i Google, så kommer det øverst). Long-tail keywords har det med at have lav konkurrence, de har færre søgninger end "kjoler", altså short-tail, men de der søger long-tail er langt mere værd end de øvrige.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 22:58
Hej

Du har ændret satsen idag hvor det er vinterferie, så du skal nok være lidt mere tålmodig :-)

Som det blev nævnt længere oppe i et svar, så er det en niche hvor mange affiliates lige skal finde ud af hvordan de bedst markedsfører dit website.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)