Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrencesponsor på twitter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har stablet et lille nyt projekt op på twitter og www.twind.dk

Det går i alt sin enkelthed ud, at jeg kører nogle ugekonkurrencer på twitter under hashtagget #twinddk, hvor brugerne skal retweete et tweet, for at deltage i konkurrencen.
I det tweet, står der hvad præmien er, link til twind.dk samt hvem der er sponsor.

Første konkurrence jeg holdte i uge 3, havde stor tilslutning. Beskeden blev retweetet 95 gange, og nåede ud til ikke mindre end 110.000 twitter brugere.
Så forholdsvis nemt, er det muligt at komme ud til rigtig mange brugere på denne måde. Her var præmien en tur i biografen.

Konceptet køres som et fritidsprojekt. Jeg tjener INTET, men gør det ren og skær for hyggens skyld.

Og så er det at DU og din virksomhed kommer ind i billedet. Har du et produkt du gerne vil skabe mere synlighed om, og har lyst til at sponsere til en ugekonkurrence? Så er du velkommen til at sige til, så finder vi ud af det.

Jeg kan INTET love, om hvor mange brugere du ender med at komme ud til. Kommer også an på dit produkt og om folk synes det er "interessant" at få fingrene i.
Men det du får ud af det, er at du når ud til mange tusinde personer, og dermed får dit firma og produkt vist frem.

Ser frem til at høre fra dig.

Send en besked her på Amino, eller på kevin(at)lund.dk 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lund

Det lyder da meget sjovt :)

Tror du en gang gratis leje af Popcornmaskine i op til 5 dage kunne have interesse ?

Så kunne jeg godt være frisk, og uden forventninger...

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:38

Jesper Laugesen:

Hej Lund

Det lyder da meget sjovt :)

Tror du en gang gratis leje af Popcornmaskine i op til 5 dage kunne have interesse ?

Så kunne jeg godt være frisk, og uden forventninger...

Hej

Tak for dit bud - men tror simpelthen ikke det er det rette sted. Har luftet idéen lidt på twitter, og folk aner ikke hvad de skal bruge den til. Så jeg tror desværre ikke at du eller jeg, får nok ud af det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)