Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger alsidig freelance programmør/webdesigner

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 27. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Poloer.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er ikke sikker på hvorvidt jeg ligger dette indlæg/opslag rigtigt - ellers må i meget gerne hjælpe i form af henvisning til et andet sted på Amino, hvor sådanne ting skal op.

Jeg er partner og salgsdirektør i et firma, hvor vi sælger hjemmesider - lige fra en statisk hjemmeside, til hjemmesider med CMS, Wordpress, Webshops med Magento osv.

Vi har i øjeblikket en "nørd" igang, men vi har så godt gang i salget at vi mangler endnu en programmør/webdesigner.

Så hvis du kender en, eller du selv er skarp til HTML med CMS, Wordpress, Webshops med Magento (Eller andre løsninger, alt efter hvad der passer dig - i øjeblikket bruger vi kun Magento, da dette er det eneste vores nuværende freelance arbejder i) o.lign. så smid en mail afsted til steffan@poloer.dk.

Mailen skal gerne indholde:

Navn, by, alder, erfaring, specialer, hvor lang tid du har arbejdet i de forskellige løsninger, hvor lang tid du ca. bruger på hhv. en statisk HTML hjemmeside, med CMS, Wordpress, samt webshops - Magento eller lign. Derudover skal du skrive hvor meget tid du kan sætte af til opgaver for os.

Endvidere ville det være super hvis du kan smide et par af dine tidligere opgaver med.

Bemærk venligst at der er tale om freelance.

Kontakt mig gerne for mere information, eller kom gerne med gode opfordringer til dygtige programmører der arbejder freelance.

Tak for jeres tid!

Steffan Voss,

Discover Anything

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)