Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plug-in/software til afstemninger på website

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino-folk

Jeg har har siddet og kigget alle mulige sites igennem som sælger plugins eller online "polls" / afstemnings-værktøjer, men jeg kan ikke finde det jeg skal bruge.

Jeg søger en plugin/software e.lign som gør det muligt for en bruger at få besvaret sine spørgsmål med en afstemningsboks og resultat på et socialt forum på samme vis som Aminos afstemningsværktøj. Dvs at brugeren selv laver sin afstemningsboks.

Umiddelbart synes det ganske enkelt, men jeg kan ikke finde præcis den form for afstemningsværktøj e.lign med den funktion nogen steder.

Så er der nogen der ved om det er muligt at finde en plugin/software der kan det samme eller kommer jeg ikke udenom en programør?

vh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37

Det vil hjælpe hvis du skriver hvilket cms og/eller programmeringssprog modulet skal passe til.

Tilmeldt 16. Jan 13
Skrevet kl. 21:46

Som udgangspunkt Wordpress.

Og så ville jeg muligvis bruge noget open source software der hedder question2answer. Men det skyldes udelukkende at jeg ikke vil poste for meget økonomi i det i første omgang, da jeg gerne lige vil lave en slags betaversion først for at prøve det af. Ja, eller sågar blot en alfa-version. 

Som du måske har luret er jeg ikke programør, så jeg prøver at nå så langt jeg kan selv for et lille budget.

Men gode råd modtages gerne :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52

Hvis du ikke er fast bundet til Wordpress, kan opgaven løses i Drupal uden programmering.

Tilmeldt 16. Jan 13
Skrevet kl. 22:12
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)