Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé fedback..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har gået lidt med tanken om at starte som selvstændig, og ville lige høre jeres feedback på min idé.

Ideen jeg går rundt med er rimelig enkel..syntes jeg selv..
Jeg bor i en by med 28000+ indbyggere, med mulighed for butikslejemål midt i gågaden. Jeg er uddannet massør i 2010 og havde i tanken at åbne en "Walk-in massør", altså du kan komme lige fra gaden, uden tidsbestilling og få sports/halv/helkropsmassage til en pris der ligger under "normal" massage konsultation. I princippet skal der være åben hele døgnet, i akut tilfælde, udenfor normal åbningstid (07-20) skal der ringes 30min før man ankommer. Rabatter for studerende på -15%, for akut behandling +25%. Dét er hvad jeg havde af tanket om projektet indtil videre.

Hvad syntes i om idéen?
Er det noget du ville bruge?
Andre ting..?

Tilmeldt 5. Feb 13
Skrevet kl. 22:02

Slet ingen der har lidt feedback? Smile

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 22:05

Det er svært at vurdere om behovet er der. Specielt i en by med 28000 indbyggere - synes ikke det lyder af alverden hvis du satser på at der skal være behov for døgnåbent. Synes som udgangspunkt det lyder som en fed og sjov idé, men vil måske hellere starte ud med noget mere lidt mindre ambitiøst og prøve at ramme et tidspunkt på døgnet hvor behovet kunne være størst, f.eks. i frokostpausen eller lige efter arbejde.

Så kunne man fornemme om behovet var der i det hele taget for sådan en "walk-in" massør og senere afprøve alternative åbningstider :-)

Tilmeldt 10. Sep 12
Skrevet kl. 22:08