Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp købt ny bil??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ved godt det ikke er noget her inde med det at gøre men vil lige hører om der er nogen som ved noget har netop købt en sprit ny kia rio 1.2 og har kørt lige lidt over 500 km men nu hvor jeg begynder at bremse lidt kan man hører en lyd neden fra bremserne er det normalt eller hvor meget normalt kører man før bremser / skiver skal skiftes.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 19:52

Først og fremmest: Din tekst er godt nok besværlig at læse....

Mht. skift af bremser, kan jeg fortælle at jeg har kørt 80.000 uden at få skiftet bremser, og mekanikeren siger de er ikke nedslidte endnu!, 

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:54

Mener bestemt først at Kia plejer at chekke bremserne ved 15.000 km/1 års eftersyn (De holder som regel længere, især bagbremserne) - Hellere smid dem et ring i morgen og fortæl værkstedet om det, dum ting at være usikker omkring når vi snakker bremser.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 20:12

Hej,

Tillykke med din nye bil.

En bil der har kørt 500 km, skal IKKE sige lyde fra bremserne.

Det bedste du kan gøre er at køre forbi værkstedet og lad dem kigge på det. Du har jo garanti på en ny bil også bremser efter 500 km.!

Held og lykke

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:21

har fået svar på mit svar :) det er fordi det er vejret der gør det.. og kender ham der har sagt det så stoler på ham :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)