Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis arbejdskraft, 25 t. om ugen (Århus)?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kast3r jeg mig lige for løverne…

Jeg er en 30 årig mand og vil betegne mig selv som nytænkende, ansvarsfuld, robust og K/ærlig =D

Jeg er meget fascineret af iværksættere og drømmer da også om at skabe mit eget en skønne dag. Jeg vil gerne lære, hjælpe, arbejde og udvikle mig. Jeg har pt. mulighed for at komme i en virksomhedspraktik igennem kommunen med start på 25 timer om ugen og gerne 37 timer til slut. Kommunen betaler for mig og det eneste du skal tænke på, er at sætte mig i noget spændende og motiverende arbejde =)

Så hvis du har eller kender en spændende virksomhed i eller omkring Århus som er i rivende udvikling eller bare spændende og anderledes, hvor der er et godt arbejdsmiljø. Ja, så ville jeg elske at komme til en uforpligtende samtale og se om kemien er der.

Jeg vil hellere se muligheder end forhindringer og håber du har samme indstilling. Jeg kan ikke lide kasser og begrænsninger, men frihed og udvikling, fremgang og vækst.

Nøgleting for mig er, kemi og godt arbejdsmiljø. Frihed under ansvar. Åbenhed og personlighed. Tillid.

Jeg kan tilbyde stort engagement og gåpåmod, hvis forståelsen og rummeligheden er der. Arbejdsopgaverne kan vi altid snakke om, for mig er arbejdsmiljøet og relationen noget af det vigtigste.

Ud fra det ekstraordinære firkantede kommunale styre er det med start på 3 måneder og kan forlænges, hvis alt går godt =)

<333

Jacob

Fra Århus
Tilmeldt 5. Feb 13
Skrevet kl. 16:03

Det er måske den forkerte kategori jeg har smidt den i?

Der er ikke nogen der kender en spændende virksomhed i Århus der kunne bruge et par ekstra hænder?

Jeg klapper lige tålmodigheden lidt endnu...det kunne jo være der kom nogen forbi...

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 16:14

Amino.dk har været nede det meste af dagen i dag, så det er nok forklaringen på hvorfor ingen har svaret.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Feb 13
Skrevet kl. 16:30

Det giver god mening =) Så ser jeg lige tiden an...

Tak for det Michael.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 20:50

måske et tip til dig Jacob - hvor ser man omkring din baggrund/kompetencer ?

Fra Århus
Tilmeldt 5. Feb 13
Skrevet kl. 18:59

Det gør man ikke. Jeg har skudt med hagl... Jeg tænkte, at der måtte være en masse herinde, som kender nogle spændende virksomheder i Århus. Jeg har haft svært ved at finde spændende virksomheder i Århus. Spændende er et vidt begreb, men lidt anderledes og innovativ, med et godt arbejdsmiljø og hvis man som virksomhed selv synes, at man er det, så er det selvfølgelig godt nok for mig. 

Jeg forestiller mig en virksomhed som er i udvikling, hvor jeg kan være med til at hjælpe, præge og effektivisere. Jeg kan rigtig godt lide at gennemskue processer og effektivisere dem. 

Baggrund og kompetencer: 

- Jeg har min HHx eksamen. 

- Jeg har arbejdet på lager. 

- Jeg har arbejdet med rengøring. 

- Kundeservice

Mange ufaglærte jobs.

Jeg har haft depression og angst inde på livet og det er da også grunden til at jeg er endt i det 4kantede system. Det system kunne jeg skrive meget om, men vælger i stedet at bruge det som motivation til at finde et job og flytte fokus på noget positivt.

I må endelig spørge, hvis I sidder og tvivler på noget. Hvis I kender nogle spændende virksomheder i Århus, som jeg kan prøve at tage kontakt til, må I også meget gerne skrive det.

<333

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)