Nu kast3r jeg mig lige for løverne…
Jeg er en 30 årig mand og vil betegne mig selv som nytænkende, ansvarsfuld, robust og K/ærlig =D
Jeg er meget fascineret af iværksættere og drømmer da også om at skabe mit eget en skønne dag. Jeg vil gerne lære, hjælpe, arbejde og udvikle mig. Jeg har pt. mulighed for at komme i en virksomhedspraktik igennem kommunen med start på 25 timer om ugen og gerne 37 timer til slut. Kommunen betaler for mig og det eneste du skal tænke på, er at sætte mig i noget spændende og motiverende arbejde =)
Så hvis du har eller kender en spændende virksomhed i eller omkring Århus som er i rivende udvikling eller bare spændende og anderledes, hvor der er et godt arbejdsmiljø. Ja, så ville jeg elske at komme til en uforpligtende samtale og se om kemien er der.
Jeg vil hellere se muligheder end forhindringer og håber du har samme indstilling. Jeg kan ikke lide kasser og begrænsninger, men frihed og udvikling, fremgang og vækst.
Nøgleting for mig er, kemi og godt arbejdsmiljø. Frihed under ansvar. Åbenhed og personlighed. Tillid.
Jeg kan tilbyde stort engagement og gåpåmod, hvis forståelsen og rummeligheden er der. Arbejdsopgaverne kan vi altid snakke om, for mig er arbejdsmiljøet og relationen noget af det vigtigste.
Ud fra det ekstraordinære firkantede kommunale styre er det med start på 3 måneder og kan forlænges, hvis alt går godt =)
<333 Jacob |
Det er måske den forkerte kategori jeg har smidt den i?
Der er ikke nogen der kender en spændende virksomhed i Århus der kunne bruge et par ekstra hænder?
Jeg klapper lige tålmodigheden lidt endnu...det kunne jo være der kom nogen forbi...