Jeg har altid gået med en lille drøm om at starte en nyhedsside, og for et par uger sprang jeg ud i det. Det hele er ikke kommet på plads endnu, men der er efterhånden ved at komme styr på det. Målsætningen er selvfølgelig at der skal komme anmeldelser af applikationer, produkter, og meget andet... Men - lad os komme til sagen.
Jeg ville derfor rigtig gerne høre hvad i synes om min hjemmeside med nyheder om Apple. Siden er bygget i WordPress. Kom gerne med jeres ærlige meninger - jeg kan godt tåle konstruktiv kritik!
Hvad synes du om siden - og hvad kunne der gøres bedre? Vi taler både design, koncept, og alt det tekniske.
Jeg takker og bukker for al den respons, der forhåbentlig vil komme.
Ja, jeg har bemærket at nogle af billederne bliver fejlvist. Det er først her til aften at det problem er opstået, og det er selvfølgelig noget der skal rettes. Hvad problemet er, ved jeg ikke - det finder jeg forhåbentlig ud af.
Det er sådan set en fin side, men det første jeg tænkte da jeg så din side var "WordPress". Den lugter nemlig meget langt væk af WordPress med det design og ikke at det gør noget, men jeg mister personligt troværdighed til sider med åbenløse WordPress themes.
Tag det som konstruktiv kritik, for jeg tror næppe jeg er den eneste der synes det :-)
Det er sådan set en fin side, men det første jeg tænkte da jeg så din side var "WordPress". Den lugter nemlig meget langt væk af WordPress med det design og ikke at det gør noget, men jeg mister personligt troværdighed til sider med åbenløse WordPress themes.
Jeg er helt enig med dig, Hr. Hedam! Det er også en ting som jeg arbejder på for tiden - WordPress er for mig ikke så professionelt til en nyhedsside, og derfor er det også vigtigt for mig, at siden netop ikke ligner en typisk WordPress side.
Har du eventuelt et par ideer til hvad man kunne gøre for, at det ikke ligner en typisk WordPress hjemmeside?
Generelt tror jeg bare det skal se innovativt ud og ikke lige en CMS løsning. Hvis noget ser innovativt ud og det ikke virker bekendt, lægger man ikke mærke til at det er WP.