Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

økonomisk støtte til nystartet virksomhed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har netop opstartet ny virksomhed indenfor hundetræning og adfærdsbehandling.Da jeg ikke kan leve af det endnu vil jeg høre om der er nogen der kender til at man kan få noget offentlig støtte indtil man kan leve af sin virksomhed? Synes jeg har hørt noget om iværksætterstøtte men kan ikke google mig frem til et egentligt svar på dette?på forhånd tak - og ha en dejlig dag!Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er desværre ikke nogen form for iværksætterstøtte at hente. Det er bare at klø på så godt du kan til der kommer penge ind

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

ok - men mange tusind tak for dit svar :-) ha en god dag :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

ville bare lige knytte en kommentar. Da den branche du er i er meget lige til at få til at køre på et niveau hvor du kan tjene penge nok på det. ville jeg lave et opslag på amino og spørger om gode billige/gratis måder at markedsføre dig på.

eks.

-besøg hundesaloner og lav samarbejde

-samarbejde med dyr/hunde butikker at for hver kunde for de 10% for at anbefale

- sætte flot flyer op hver mandag i de 15 nærmeste nettoérog fakta butikker på opslags tavlen.

- lav en presse medelelse og kom i lokal pressen og tilbyd samtidig at alle der kommer til åben hunde trænings dag eller ligne for en gratis time ved køb af 10turs kort eller noget i den stil

der er så mange lavt hængende frugter for dig at gå igang med for det er der ikke mange hundetrænere der gør.. LAV RINGE I VANDET...SKAB OPMÆRKSOMHED så kommer kunderne hurtigere end du tror

håber det er ok at jeg blande mig men det er så fedt det du gør at jeg gerne ville give mine tanker..

med venlig hilsen 

thor andersen

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

100000 tak for dine ideer :-)

Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thor Andersen

Kan du kontakte mig vedr. ide plastic holder

Mail: agb1950@gmail.com

Tlf: 61180726

Venligst

Alex Bærendsen

Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thor Andersen:

Hej

ville bare lige knytte en kommentar. Da den branche du er i er meget lige til at få til at køre på et niveau hvor du kan tjene penge nok på det. ville jeg lave et opslag på amino og spørger om gode billige/gratis måder at markedsføre dig på.

eks.

-besøg hundesaloner og lav samarbejde

-samarbejde med dyr/hunde butikker at for hver kunde for de 10% for at anbefale

- sætte flot flyer op hver mandag i de 15 nærmeste nettoérog fakta butikker på opslags tavlen.

- lav en presse medelelse og kom i lokal pressen og tilbyd samtidig at alle der kommer til åben hunde trænings dag eller ligne for en gratis time ved køb af 10turs kort eller noget i den stil

der er så mange lavt hængende frugter for dig at gå igang med for det er der ikke mange hundetrænere der gør.. LAV RINGE I VANDET...SKAB OPMÆRKSOMHED så kommer kunderne hurtigere end du tror

håber det er ok at jeg blande mig men det er så fedt det du gør at jeg gerne ville give mine tanker..

med venlig hilsen 

thor andersen

Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thor Andersen:

Hej

ville bare lige knytte en kommentar. Da den branche du er i er meget lige til at få til at køre på et niveau hvor du kan tjene penge nok på det. ville jeg lave et opslag på amino og spørger om gode billige/gratis måder at markedsføre dig på.

eks.

-besøg hundesaloner og lav samarbejde

-samarbejde med dyr/hunde butikker at for hver kunde for de 10% for at anbefale

- sætte flot flyer op hver mandag i de 15 nærmeste nettoérog fakta butikker på opslags tavlen.

- lav en presse medelelse og kom i lokal pressen og tilbyd samtidig at alle der kommer til åben hunde trænings dag eller ligne for en gratis time ved køb af 10turs kort eller noget i den stil

der er så mange lavt hængende frugter for dig at gå igang med for det er der ikke mange hundetrænere der gør.. LAV RINGE I VANDET...SKAB OPMÆRKSOMHED så kommer kunderne hurtigere end du tror

håber det er ok at jeg blande mig men det er så fedt det du gør at jeg gerne ville give mine tanker..

med venlig hilsen 

thor andersen

Thor Andersen

Kan du kontakte mig vedr. ide plastic holder

Mail: agb1950@gmail.com

Tlf: 61180726

Venligst

Alex Bærendsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)