Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsregnskab, hvad koster det at få lavet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad skal man give for at få lavet.

Udarbejdelse af årsrapport for driftselskab - 

Udarbejdelse af årsrapport for holdingselskab

XBRL indberetning for begge firma -

Bogføring er lavet i economic.

Mvh. Kenneth

Tømrer og ingeniør i Horsens

v/ Kenneth Lesemann

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth

Du kan på 24 timer få 3 tilbud på opgaven helt gratis her:
http://www.agera.dk/revision 

Det er en service jeg og Amino står bag :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:27

Du bør i alle fald i spørgsmålet beskrive ca hvor mange bilag der er i hver - og måske hvor i landet du bor, selv om ting kan sendes elektronisk inkl. bilag

Du skal også skrive, om det skal revideres som der jo skal for holding i 2012 - men driften?

Det gør det lettere at give tilbud. Ofte vil man dog nok også lige se bogføringen, for der er stor forskel på at revidere noget, hvor alt - moms og alt - er korrekt ført efter alle regler, og så skulle ind og rette op på fejl i den retning, og måske drift ført i status - så du skal vente, at kunne få en ide, og ellers lige skulle sende lidt elektronisk frem.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 20:12

Opstilling af regnskaber og Xbrl indberetning anløber hurtigt 5.000 så skal du vel også have noget revision oven i, som hurtigt bliver 5-10.000 ekstra og derudover evt. Regnskabsmæssig assistance og skat.
Så ryger du nok op omkring 20-25.000 ville være mit bedste bud.

Statsautoriseret revisor - København

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Revisorhonorar kan være svært at prissætte, da det afhænger af tidsforbruget, men der er dog visse generelle retningslinier...

Holdingselskab med begrænset aktivitet (d.v.s. kapitalandele i datterselskaber og evt. egen bankkonto og udbytte) ca. kr. 5.000,00 excl. moms. Ved fravalg af revision ca. kr. 4.000,00 excl. moms.

Driftsselskab indenfor håndværkerbranchen og revision andrager ca. kr. 10.000 excl. moms, hvis bogføringen er tilfredsstillende. I modsat fald kan honoraret stige. Ved fravalg af revision vil honoraret kunne nedsættes til ca. kr. 8.000,00 excl. moms med udgangspunkt i de anførte kr. 10.000.

De anførte honorarer er følgelig incl. de lovpligtige indberetninger til Erhvervsstyrelsen samt selskabernes selvangivelser og opgørelse af sambeskatningsindkomst m.v.. Ofte er det i hvert fald for mit vedkommende incl. kontrol af kapitalejerens personlige selvangivelse,

Mit råd er derfor også, at ved kontakt med en revisor at få en fast pris på honoraret, senest når revisor har haft lejlighed til at vurdere opgavens omfang og inden opgaven påbegyndes.

OBS! Nu er det ikke altid, at honoraret er det eneste og altafgørende, men derimod også at revisor er bare en smule proaktiv og er opmærksom på andre forhold og fremkommer med forslag m.v.  til kapitalejeren.

Tonny

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)