Hej Aminoer, Grundet manglende tid har jeg valgt at sætte min iOS App til salg. Der er tale om et spil ved navn ''Jump Potato'', og det er oprindeligt lavet til iPhone & iPad Touch, men der er dog også lavet en særlig iPad-version ved navn ''Jump Potato HD''. Spillet er at finde i App Store, og jeg anbefaler, at man selv henter App'en for at danne sig et bedre overblik over, hvordan den virker i praksis, men kort fortalt så går spillet dog ud på, at man skal holde en varm, ustyrlig kartoffel i luften. Samtidig optjener man ekstra point, hvis man smadrer de gule friturebobler, men sker det, at man enten taber kartoflen eller misser op til tre friturebobler, så er spillet slut. Jeg har aldrig lavet nogen form for markedsføring, men alligevel har App'en dog været så populær, at den allerede nu har rundet over 10.000 downloads i App Store. Der er en del internationale blogs, som har skrevet om App'en, og jeg vil umiddelbart tro, at mange af App'ens downloads stammer herfra, og herudover kan det nævnes, at App'en er sat op til GameCenter, hvilket også fremmer synligheden. Hvad får du med i handlen? Hvad er App'ens potentiale? Hvad er prisen? Hvis du er interesseret, kan du enten stille spørgsmål til mig via PB eller ved at sende en email til langhede(at)live.dk. Herefter lover jeg at vende hurtigt tilbage med svar! |
Jeg vil forresten lige nævne, at jeg er klar over, at App'en stadigvæk har et par små bugs. Jeg har desværre endnu ikke haft tiden til at få dem rettet, men jeg er sikker på, at det vil være en smal sag at klare for en programmør.