Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til salg: iOS App til iPhone og iPad med over 10.000 downloads!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Grundet manglende tid har jeg valgt at sætte min iOS App til salg. Der er tale om et spil ved navn ''Jump Potato'', og det er oprindeligt lavet til iPhone & iPad Touch, men der er dog også lavet en særlig iPad-version ved navn ''Jump Potato HD''.

Spillet er at finde i App Store, og jeg anbefaler, at man selv henter App'en for at danne sig et bedre overblik over, hvordan den virker i praksis, men kort fortalt så går spillet dog ud på, at man skal holde en varm, ustyrlig kartoffel i luften. Samtidig optjener man ekstra point, hvis man smadrer de gule friturebobler, men sker det, at man enten taber kartoflen eller misser op til tre friturebobler, så er spillet slut.

Jeg har aldrig lavet nogen form for markedsføring, men alligevel har App'en dog været så populær, at den allerede nu har rundet over 10.000 downloads i App Store. Der er en del internationale blogs, som har skrevet om App'en, og jeg vil umiddelbart tro, at mange af App'ens downloads stammer herfra, og herudover kan det nævnes, at App'en er sat op til GameCenter, hvilket også fremmer synligheden.

Hvad får du med i handlen?
- Både iPhone og iPad versionerne af App'en
- Alle rettigheder til brug af navn samt koncept
- Tilhørende website og domæne i form af http://jumppotato.com/
- iTunes Connect konto til styring af App'en

Hvad er App'ens potentiale?
Personligt mener jeg, at App'ens potentiale er stort, og efter min mening ses også tydeligt på det faktum, at 10.000 mennesker allerede har downloadet den. Jeg mener også sagtens, at man ville kunne tjene rigtig gode penge på den ved enten at indsætte reklamer fra f.eks. Greystripe eller iAds, men der er dog også den mulighed at sætte prisen for App'en op til $1, som så mange andre Apps i App Store, hvilket uden tvivl også ville kunne være en god forretning, hvis man blot sørger for at lave lidt markedsføring.

Hvad er prisen?
Jeg har valgt at starte med en lav mindstepris på blot 10.000 kr. Alle bud i denne størrelsesorden lytter jeg meget gerne til, men hvis man vil lave en hurtig handel, så snakker vi dog en pris af 25-30.000 kr., hvilket i min øjne stadigvæk er ganske lavt sat, når man tænker på, at der overtages en færdig App med hjemmeside og alt, der er lige til at føre videre.

Hvis du er interesseret, kan du enten stille spørgsmål til mig via PB eller ved at sende en email til langhede(at)live.dk. Herefter lover jeg at vende hurtigt tilbage med svar!

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 19:06

Jeg vil forresten lige nævne, at jeg er klar over, at App'en stadigvæk har et par små bugs. Jeg har desværre endnu ikke haft tiden til at få dem rettet, men jeg er sikker på, at det vil være en smal sag at klare for en programmør.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 12:01

Har fået et bud på 4.000 kr. Vil du byde over?

Selvom jeg synes, at det er en alt for lav pris for en iOS App med over 10.000 downloads, vil jeg dog gerne lave et hurtig handel, så kommer der ikke andre bud, ender jeg nok med at acceptere 4.000 kr.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 13:17

Har fået et par henvendelser, men App'en er dog stadigvæk til salg.

Kontakt mig endelig, hvis der skulle være nogle spørgsmål!

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 12:46

Har du rettet de fejl den havde?

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:52
Hvornår var sidste salg ?
Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 12:56

5k

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:07

Hej Alexander.

Det er da vist ikke helt færdig det spil...!!!? Man kan kun DØ! Der er intet som kan lede en hen til starten af spillet, så man kan læse om hvad det går ud på eller noget som helst. Det giver ingen mening, at man bare dør, når man holder kartoflen i luften....

Det kan vist kun sælges til en, som selv kan bygge det færdigt...

Dbh
Michael

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 16:46

Peter Larsen(golfhouse):

Har du rettet de fejl den havde?

Nej, tiden har desværre været kneben, og der er ikke udviklet på spillet siden sidst. Der bliver dog heldigvis ved med at komme nye downloads til.

Olina:
Hvornår var sidste salg ?

App'en er gratis i App Store, så der er ikke tale om deciderede salg. Men hvis du tænker på downloads, så bliver App'en hentet en del gange hver dage, og det samlede antal downloads ligger nu et godt stykke over de 10.000.

ClausKoch:

5k

Det er bedste bud indtil videre, så det vil jeg da helt bestemt overveje. Jeg sender dig lige en PB, og kommer der ikke et højere bud i løbet af de næste par dage, så er App'en din.

Michael Haahr:

Hej Alexander.

Det er da vist ikke helt færdig det spil...!!!? Man kan kun DØ! Der er intet som kan lede en hen til starten af spillet, så man kan læse om hvad det går ud på eller noget som helst. Det giver ingen mening, at man bare dør, når man holder kartoflen i luften....

Det kan vist kun sælges til en, som selv kan bygge det færdigt...

Dbh
Michael

Jeg er ikke sikker på, at du helt har forstået, hvad spillet går ud på. Udover at holde kartoflen i luften skal du samtidig også smadre de gule luftboblere, som kommer flyende, og hvis du misser tre af dem, så er spillet slut. Prøv lige at spil spillet igen og så giv en melding tilbage på, om det ikke også fungerer sådan hos dig.

Du har dog ret i, at en lille guide inde i spillet ville være meget brugbar, og det er da et godt råd at give videre til den kommende ejer. Indtil videre står reglerne kun forklaret i beskrivelsen i App Store, men jeg tror, at du har ret i, at det ikke er alle, der lige kan gennemskue konceptet med det samme.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 17:09

Jeg har ikke hørt yderligere fra ClausKoch siden sidst, så App'en er stadigvæk til salg. Er efterhånden åben overfor de fleste bud, så byd endelig ind hvis du er interesseret :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)