Jeg har længe været lidt stille her inde, men spørger nu omkring lidt input.
Jeg lancerede sidste år med stor succes et site omhandlende Gadgets. Jeg har dog valgt efter meget input fra forskellige brancher at skifte retning for at følge en udvikling jeg ser allerede er gået igang.
Da alt det gamle materiale fra andre skribenter stadig er der starter jeg med meget indhold. Jeg vil dog fokusere på de næste 1-2 måneder at få lavet websitet helt færdigt og er i den sammenhæng allerede kommet et stykke.
Senest er jeg gået igang med oversættelsen hvor der kører en konkurrence på sitet som i selvfølgeligt også kan tage del i :)
Jeg spørger jer mest efter overordnet input på: Design Funktioner Tekst Indhold
For at gøre det lidt spændende vil jeg sende dette iPad 2/3/4 cover i læder til ham der giver mig det bedste input
Mange tak for det, det er faktisk ikke noget jeg selv har lagt meget mærke til. Kan du fortælle mig hvilken opløsning du ser det i, med hvilken browser og på hvilken enhed? Det ændrer sig nemlig ift. opløsning :)
Har testet det på iPhone native browser og Google chrome på pc samt internet Explorer og syntes umiddelbart der er det samme slør overset på dem alle især teksten Gadget ser slemt sløret ud...
Har lige nærstuderet det lidt og det er helt sikkert værst på IPhone hvor det virker blurry hele logoet... Kigger lige på min tablet senere min datter sidder og spiller lige p.t hehe
Super fedt design - Dog synes jeg den minder meget om en blog (som i en personlig blog). Måske temaet har mulighed for at ændre opsætning af indlæg, så der fx er to på en række?
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero