Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Blog omhandlende Gadgets

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej glade Aminoer!

Jeg har længe været lidt stille her inde, men spørger nu omkring lidt input.

Jeg lancerede sidste år med stor succes et site omhandlende Gadgets. Jeg har dog valgt efter meget input fra forskellige brancher at skifte retning for at følge en udvikling jeg ser allerede er gået igang.

Mit site hedde The Gadget Hunter

Da alt det gamle materiale fra andre skribenter stadig er der starter jeg med meget indhold. 
Jeg vil dog fokusere på de næste 1-2 måneder at få lavet websitet helt færdigt og er i den sammenhæng allerede kommet et stykke.

Senest er jeg gået igang med oversættelsen hvor der kører en konkurrence på sitet som i selvfølgeligt også kan tage del i :)

Jeg spørger jer mest efter overordnet input på:
Design 
Funktioner
Tekst
Indhold

For at gøre det lidt spændende vil jeg sende dette iPad 2/3/4 cover i læder til ham der giver mig det bedste input

På forhånd tak!

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 18:28

Jeg vil bare lige linke til den anden "konkurrence"
http://gadgethunter.dk/konkurrence-find-stavefejlmanglende-oversaettelser-og-vind/ 

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:47

Hey tilykke med det nye design...

Det første der falder mig i øjet er dit logo det virker sløret og i lav opløsning.....

Det var det lige nu...
God vind fremover

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 19:40

Mange tak for det, det er faktisk ikke noget jeg selv har lagt meget mærke til. Kan du fortælle mig hvilken opløsning du ser det i, med hvilken browser og på hvilken enhed? Det ændrer sig nemlig ift. opløsning :)

Tilmeldt 30. Jan 13
Skrevet kl. 19:48

Har testet det på iPhone native browser og Google chrome på pc samt internet Explorer og syntes umiddelbart der er det samme slør overset på dem alle især teksten Gadget ser slemt sløret ud...

Tilmeldt 30. Jan 13
Skrevet kl. 19:51

Har lige nærstuderet det lidt og det er helt sikkert værst på IPhone hvor det virker blurry hele logoet... Kigger lige på min tablet senere min datter sidder og spiller lige p.t hehe

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 19:53

Du burde måske selv have fundet disse, men her er de! :)

http://screencast.com/t/rWFGN4yMDUa

Tilmeldt 30. Jan 13
Skrevet kl. 20:31

Har lige smidt en kommentar på din side på indlægget omkring Toshiba tabletten der måske kunne være interesant for dig at lave noget opfølgning på...

Jeg står gerne til rådighed med yderligere oplysninger og ligger inde med original indpakning på omtalte produkt samt alt der fulgte med... :)

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:15

Vildt lækker og stilet design. Giver et rigtig godt førstehåndsindtryk. Jeg ville gøre teksten lidt mørkere, så den bliver lidt mere læsbar Smile

Find det billigste bredbånd på www.billigtbredbånd.dk

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:08

Super fedt design - Dog synes jeg den minder meget om en blog (som i en personlig blog). Måske temaet har mulighed for at ændre opsætning af indlæg, så der fx er to på en række?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)