Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver dig en køreklar webshop til 50% pris.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Som overskriften siger vil jeg lave dig en køreklar webshop til 50% af normal pris.

Jeg har nu lavet diverse webshops for venner og bekendte og føler mig egentligt dygtig nok til at kunne hjælpe andre med at lave deres webshop, derfor har jeg gået med tanker om at lave en virksomhed ud af dette, men ved også at konkurrencen er kæmpestor.

Jeg vil derfor tilbyde halv pris på de første 2 webshops, og ja det er helt latterligt billigt, men jeg har brug for nogle referencer samt lidt mere øvelse for at finde ud af om jeg vil gøre alvor af min ide.

Webshoppen er baseret på Opencart systemet som er et kæmpestort shopsystem.

De første 2 webshops kun 1000.- Pr stk.

Shoppen har:

Ubegrænsede produkter, flot layout, SEO optimeret, se en Demo her: http://demo.opencart.com/ 

Du kan vælge mellem et hav af layout´s , installeret med dansk sprog pakke, dansk valuta, osv osv.

Køreklar shop til det danske marked,  Der er også tænkt på SEO delen, og derfor har du ikke de begrænsninger som normalt ligger i systemet.

Jeg kan være behjælpelig med hosting, men i princippet er shoppen din efter du har betalt oprettelsen og dermed ingen månedlige binding til mig.
Jeg kan også være behjælpelig med LOGO design, vare oprettelse osv, disse ting koster selvfølgeligt ekstra.

Send mig en privat besked ved interesse, så har ud en køreklar shop inden for få dage.

De bedste hilsner
Michal Dennis Johansen

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 15:11

Hej Michal,

Har du nogen referencer på nuværende tidspunkt? Jeg ved godt, at du netop kommer med dette tilbud for at få referencer, men har du ikke et eller andet, du kan vise frem? Det lyder som et rigtig godt tilbud :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 15:15

Fitnessmama.dk har jeg f.eks lavet :)

Og ja syntes også selv det er et rigtigt godt tilbud men så har jeg også mulighed for at finde den " rigtige" pris til fremtidige kunder.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 15:20

Så er den første solgt ..

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 13:29

Tilbuddet er slut - tak for henvendelserne.

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:03

Hvorfor ser man først de gode tilbud, når det er forsent...:(

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 17:50

Hej Beck2,

Du er velkommen til at sende mig en besked, så finder vi en fornuftig løsning til en fornuftig pris.

de bedste hilsner

Michal Johansen

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 22:04

Jeg har fået lidt overskuds tid, og vil derfor lave 50% rabat på max 3 webshops fra nu af og 24 timer frem.

Du kan se pakkerne her md-solutions.dk 

Dvs uanset om du vælger: Bronze, sølv eller guld pakken er der 50% rabat på oprettelsen. 

Dvs tager du en "webshop guld" normal pris 7500 i oprettelse
- 50%  Dvs kun 3750,-

Med i prisen er det første halve års servicepakke og herefter kun 199,- pr måned ex moms.

Servicepakken kan du læse mere om her: http://md-solutions.dk/index.php?route=information/information&information_id=3

Så alt i alt et rigtig godt tilbud for dem der mangler en webshop eller som gerne vil have en proffesionel webshop til billige penge.

Send mig en PM for at lægge billet ind på 1/3 webshop, max 1 pr kunde / firma og tilbuddet gælder kun 24 timer fra nu.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)