Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode frisørartikle Grossist søges - hvor er du ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har google nogle dage og søgte efter grossister indenfor frisørartikler. Det er stadig ikke lykkes mig finde nogen, har nogen kendskab til gode, billige grossister indenfor EU ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:39

Kan tænkes jeg tager fejl, men af tidligere tråde omkring det her emne, så mener jeg at man skal være registreret som frisør for at kunne købe den slags varer hos grossisterne. Det kan så være du allerede er registreret som frisør, det skal jeg ikke kunne sige :o) men det er min erfaring. Ud over det, så er de som regel ikke så svære at finde via Google. Søg eventuelt med termer som b2b, engros, grossist, distributør, leverandør, wholesale, grosshandel og lignende - wholesale for engelsk og grosshandel for tysk.

Tilmeldt 10. Jan 13
Skrevet kl. 20:09

Jeg ønsker købe et udvalg af frisørartikler for så sælge dem videre til frisørene. Det mener ikke man skal være frisør for købe produkter for videre salg.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 01:29

Ja, så må jeg sige, at jeg har misforstået dit første indlæg, hvor du selv leder efter grossister. Hvis du vil sælge produkter videre til frisører, er du vel selv grossist? Så handler du vel ikke selv ved en anden grossist, da det bare vil fordyre varen endnu mere. Som jeg læser det seneste indlæg, ønsker du selv at blive grossist, og så er det vel de individuelle mærker selv, som du skal have fat i og ikke en anden grossist.

Tror dog det er en ufattelig svær verden at komme ind i som ny grossist, ihvertfald med salg af eksisterende brands.

Anyway, al held og lykke

Tilmeldt 10. Jan 13
Skrevet kl. 14:00
Tak Allan,

Jep jeg ønsker sælge til frisøre.tak for dit svar Allan. Dit svar har ihvertfald fået mig til tænke andre baner, jeg kan se det r en dårlig ide jeg søge grossister. Jeg bliver selv en grossist. Jeg tænkte bare på der om der må være et sted, hvor jeg kan købe tingene samlet end kontakt de mange brands!!

De webshop som sælger frisørartikler nu, har de købt af en forhandler eller fra mange producenter ?

Nb: ja det r svær marked komme ind i, men sådan er det med alle brancher
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:53

Som grossist handler eller agerer du mellemmand for de individuelle brands, så jo, vil tænke du skal have kontakt med de forskellige mærker. Køber du hos en der har alle brands, er det jo en grossist da den så er mellemmanden.

De mangle netbutikker der eksisterer efterhånden, formoder jeg handler hos en grossist, altså hos en som det du ønsker at blive. Mener dog at de, for at sælge den slags produkter, skal være registreret som frisør eller lignende - men jeg kan tage fejl. Det er blot min erfaring fra tidligere indlæg herinde. Prøv eventuelt at søge rundt herinde, så finder du flere debatter om samme emne.

God vind

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)