Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er kundernes reaktion på iZettle.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

jeg overvejer at anskaffe mig iZettle kortmodtager til at bruge på messer og udstillinger henover sommeren. 

Mit spørgsmål er simpelt; hvordan tager kunderne imod muligheden for at bruge iZettle til betaling?

Jeg tænker, er folk bange for at bruge det? At taste deres detaljer ind på en iphone/ipad? Er der frygt for at det er "fusk" og at deres dankort kan blive misbrugt efterfølgende.  

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 11:58

Så vidt jeg ved tastes der blot email adresse ind hvis man vil have en kvittering via. mail. Når der købes noget så underskriver man med fingeren på touch skærmen, så der er ingen risiko for opsnappede pin-koder (eller er jeg helt galt på den?)

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra København
Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Cratester Skrevet kl. 12:15

Det er præcis sådan som det forgår.

Du kan få (eller er det købe) en lille dims som man plugger kortet ind i. Det gør at alle kort oplysningerne bliver overført ligesom du bruger dit kort på en tank station.

Jeg har ikke hørt en kunde være tvivlsom overfor det, men jeg har heller ikke prøvet det til en messe eller lign.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 12:25

Jeg har kun brugt det i "nødsituationer" og folk syntes det er sjovt og utroligt at det er så nemt, og det virker på iphone .

Men tror generelt det ældre publikum er mere skeptiske desværre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)