Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop FAQ

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Folks

Jeg savner lidt en FAQ om webshops. Jeg kan forestille mig der er mange af de samme spørgsmål herind om dette.

Nu står jeg helt grøn og mangler en hel masse viden om området, da jeg ønsker at starte en webbutik.

Nogen der kender en FAQ et sted?

Mine spørgsmål går på?

Hvad er billigst, hvis man kun vil have dankort og ikke vil programmere noget selv og er ligeglad med design?

Hvad med SSL, skal man have dette og hvad er det?

Hvad med betalingsgateway...skal man have dette og hvad er det?

SKAL man gå via PBS? (Det koster 1000 kr. årligt????)

Vh. Søren

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:39
Jeg kender ingen faq. men svare lige på dine spørgsmål.

Hvad er billigst, hvis man kun vil have dankort og ikke vil programmere noget selv og er ligeglad med design?

Det billigeste og letteste når man ikke kan noget med php osv.. er en standart webshop løsning fra goldenplanet.dk, scannet.dk, dandomain.dk osv. Mit råd vil dog være at du ved dem alle lige bruger en 500-1000 kr. ¨på at få lavet et topbanner.

Hvad med SSL, skal man have dette og hvad er det?

Det er en den forbindelse som sikre dankort oplysningerne er sikre, du får SSL via betalingsgatewayen.

Hvad med betalingsgateway...skal man have dette og hvad er det?

Ja man skal have dette, for at kunne sende dankort informationerne sikkert fra din kunde til PBS.

SKAL man gå via PBS? (Det koster 1000 kr. årligt????)

Ja det skal man, hvis man vil modtage dankort, så skal man gennem PBS

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 22:39
Hej Søren.

Det er rigtigt at en FAQ ville være meget nyttig, men der er faktisk også en FAQ. Søge funktionen her på Amino er guld værd. Jeg bruger den selv dagligt, og jeg slipper derfor for at stille en milliard spørgsmål hver dag.

Alle de spørgsmål du har nævnt kan findes her allerede. Men så vidt jeg ved er der ikke en egentlig FAQ, men det kunne da godt ske der var..

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)