Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Do follow links med pagerank 1 og 2 bortgives

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har sat do follow link på den stærkeste blog i DK angående rengøring, ejendomsservice, trappevask, snerydning osv osv.

Men styr dig lige og skriv en god kommentar, ellers får du ikke noget link alligevel. Læs mere om det her :

Tak og hav en god uge

Mvh

Jimi Hove

Aktiv 3

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 09:57
Jeg har taget mig tid til nu at læse 2 artikler og derefter har jeg lavet 2 kommentarer. ;)

Mvh
Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 10:48

Interessant markedsføring for mere liv på sitet. Håber det giver pote :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:01

Tak for svar og kommen tarer :) Ja det er dejligt at vise overfor Google at der er liv + at det er stedet at finde links fra den branche. Og så er det bare rart at dele ud i stedet for at være så bange for konkurrence. Men det er man vel altid, når man starter op :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:18

.. Og så har jeg godkendt 6 kommentarer. Men husk nu lige at skrive 2 -3 linjer, som minimum :)

Og jeg linker ikke ud til erotik, gambling eller andre ting som Google ikke bryder sig om

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 11:29

Da ikke meget dofollow over de links? :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:36

Hmmm, det var underligt. Jeg har slået nofollow fra kommentarlinks, fra i Robots Meta pluginnet. Og jeg kan ikke se hvor jeg ellers kan fjerne det nofollow. Jeg skal dog nok få det fjernet. Undskyld at jeg ikke lige fik tjekket i kildekoden, jeg troede bare alt var fint. Men i skal nok få do follow, jeg gør det også for min egen skyld.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:52

Så blev det fikset, og de er nu do follow, og det bliver de ved med at være.

Tak for at gøre mig opmærksom på det :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:14

Ps:

Dig der linker med cupunu.dk , nu har du fået godkendt 4-5 links, og det må så være rigeligt ;)

Du får heller ikke meget mere ud af det i Googles øjne, da alle linksene kommer fra samme domæne

Men tak for det ,)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)