Jeg har sat do follow link på den stærkeste blog i DK angående rengøring, ejendomsservice, trappevask, snerydning osv osv. Men styr dig lige og skriv en god kommentar, ellers får du ikke noget link alligevel. Læs mere om det her : Tak og hav en god uge Mvh Jimi Hove Aktiv 3 |
Do follow links med pagerank 1 og 2 bortgives
- 1
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Mvh Kasper |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Tak for svar og kommen tarer :) Ja det er dejligt at vise overfor Google at der er liv + at det er stedet at finde links fra den branche. Og så er det bare rart at dele ud i stedet for at være så bange for konkurrence. Men det er man vel altid, når man starter op :) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
.. Og så har jeg godkendt 6 kommentarer. Men husk nu lige at skrive 2 -3 linjer, som minimum :) Og jeg linker ikke ud til erotik, gambling eller andre ting som Google ikke bryder sig om |
Da ikke meget dofollow over de links? :-) |
Hmmm, det var underligt. Jeg har slået nofollow fra kommentarlinks, fra i Robots Meta pluginnet. Og jeg kan ikke se hvor jeg ellers kan fjerne det nofollow. Jeg skal dog nok få det fjernet. Undskyld at jeg ikke lige fik tjekket i kildekoden, jeg troede bare alt var fint. Men i skal nok få do follow, jeg gør det også for min egen skyld. |
Så blev det fikset, og de er nu do follow, og det bliver de ved med at være. Tak for at gøre mig opmærksom på det :) |
Ps: Dig der linker med cupunu.dk , nu har du fået godkendt 4-5 links, og det må så være rigeligt ;) Du får heller ikke meget mere ud af det i Googles øjne, da alle linksene kommer fra samme domæne Men tak for det ,) |