Jeg søger en der kan programmere en hjemmeside, hvor man bl.a. skal kunne trække nogle online stats, rankeringer m.m. uden at løftes sløret alt for meget.
Det er relativt simpelt projekt med det faktum at man kan løse ovenstående opgave.
Er der nogen der er skarp på disse områder for den rette pris? :)
Alt efter hvilke datakilder du har til rådighed, så skulle det sagtens kunne lade sig gøre. Har lavet løsninger med pris-, salgs- og lønstatistik tidligere. Ved ikke hvor beregningstung din løsning er, men ellers er algoritmeoptimering vores speciale.
Skal lige høre om det er indenfor finansverdenen? Har en programmør til rådighed om et par uger, med speciale i bank- og finansieringsløsninger. Hvis ikke, har vi til rådighed allerede fra på mandag.
Skriv en PM til mig eller mail direkte på stefan@todo-consulting.dk.
Edit: Jeg formoder du er klar over dét, men det er selvfølgelig ikke løsninger til 500,- vi leverer.
I modsætning til ovenstående, laver jeg hjemmesider som en fritidsbeskæftigelse. Så hvis du søger en simpel hjemmeside med de funktioner du nævner, kan jeg hjælpe, til en billigere pris (forventeligt)
Det kunne være interessant at høre mere om hvad du havde tænkt i form af; hvilke slags udtræk (pdf/excel), hvor kommer data fra etc.
Jeg bruger følgende sprog: HTML, CSS, PHP og MySQL.