Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en kanon god idé app idé til iPhone, men er usikker på om den kan blive godkendt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Mig og en kammerat er kommet på en rigtig god idé til en app, men vi er en smule usikker på om den kan blive godkendt, da den vil vise lidt kød - dog kun piger i bikini, ingen nøgen billeder eller noget som helst og heller ingen frække poseringer.

Kan man på en eller anden måde lave en forespørgsel til Apple inden vi får appen udviklet og får et nej evt?

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 14:56

Ja Apple er jo berygtede på dette punkt. Jeg kan af gode grunde ikke svare på om Apple ville acceptere eller afvise lige jeres idé. Men jeg tror ikke at i skal regne med at få svar på andre måder end at sende jeres app og så vil jeg lige huske på at Ekstra Bladet måtte kæmpe en laang kamp for at få side-9 pigen med i deres app :)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 14:58

Tak Casper, ja har godt læst mht Side9. Men kan heller ikke helt sammenlignes, da de nærmest viser bar røv og jeg ved ikke hvad - det vil overhovedet ikke ske her. Her er det kun helt almindelig bikini. Så burde ikke være noget problem, men vi prøver at kontakte dem og hører hvad de siger. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)