Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel til håndværkeren

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Nu har jeg været igennem søgefunktionen her på siden for at lave lidt research inden jeg poster.
Der har ikke været nogle specifikke udtalelser til hvad jeg søger, selvom der gang på gang står vedr. webhotel man skal søge godt igennem for at få svar for der er helt bestemt postet det man søger en gang før. Men ikke i mit tilfælde. 

Jeg vil selv sige at trafikken ikke er så vigtig for mig da det er netværket i virkeligheden der tæller og min website skal fungere som et online visitkort som kan blive brugt til at trække lidt ekstra informationer end mit visitkort.
Jeg får hjælp via netværk til at sætte siden op da jeg ingen erfaringer har med dette.

Indtil videre ved jeg at siden vil blive sat op i wordpress og hvad skal et webhotel understøtte for man kan bruge det produkt?

Jeg går mere op i oppe tiden på webhotellet end jeg gør i prisen, da det skal fungere når kunderne er på sitet og ikke når de har mistet modet. 

Der skal være mulighed for at koble 1 mail op webhotellet som jeg kan bruge og meget gerne flere.

Andre funktioner som i har viden om kunne være gode for en profil som mig, må i gerne videregive det ville være fornemt!
Har kunne se via mange indlæg at man har stor entusiasme for meebox, som jeg også finder interessesamt   

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 19:56

Hej Frederik, 

Du kan få alt du forespørger hos http://www.unoeuro.com/, nu siger du godt nok ikke prisen er det vigtigste, men den er også i orden hos dem :)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:57

Jeg ved ikke helt om jeg forstår det rigtigt: Men når du køber et webhotel er der oftest hvis ikke altid, et maildomæne med. Dvs. hvis du køber domænet mereskat.dk vil du sikkert have mailen @mereskat.dk hvis det er spørgsmålet. 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 20:02
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36

Fint med info omkring email adressen :)

UnoEuro det er godt nok billigt. MeeBox og UnoEuro er mest i mit søgelys lige p.t 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:39

Hej Frederik

Som håndværker til en anden håndværker, vil jeg anbefale dig Meebox Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54

Yes Thumps up. Skal jeg have med i tankerne når jeg beslutter. Webhosting, unoeuro, meebox er kandidaterne :)

Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 21:31

Har sendt dig en PM :)

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 21:53

Hej Frederik,

Der findes mange... RIGTIG mange spillere på markedet, som sagtens kan levere et webhotel til dig som opfylder dine kriterier.

Meebox har jeg  ikke selv personlig erfaring med dem, og de har vidst haft lidt bøvl her på det sidste, netop med hastigheden. Men mange taler godt om dem, og jeg har også nogle bekendte, som er kunder hos dem - dog nævner nogle som sagt disse load-time problemer. De er vidst ved at kigge på det - de har i hvert fald selv tilkendegjort at de ved der er problemer.

Megahost.dk har jeg selv brugt, og har altid været tilfreds. De har været i branchen siden 2005, så de ved helt klart hvad de laver.

Spillere som unoeuro, one.com, surftown mv. er også ganske fornuftige valg - problemet er blot, at kundemængden er så stor, så du bliver hurtigt bare "et nummer i rækken" og der går lidt af den "personlige" support af, som du finder hos de andre (f.eks. megahost).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:18

Hej Jens.

Ja jeg kan kun give dig ret i at Meebox har lidt problemer. 

Jeg har taget mig den frihed at køre lidt test på de forskellige hosts for at få lidt viden omkring hvor længe det tager at komme ind på siden.

1.445 sek unoeuro

2.793 sek meebox

0.321 sek webhosting

Så har været i kontakt med webhosting og regner med at jeg skal til at tegne abonnement der, de har super kundeservice

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)