Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man ved man er en konkurrent når ...

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fordi man før har beskæftiget sig med det samme, så er det dårlig stil hvis man laver en konkurrent? Come on!

Hvis man mener man kan gøre det bedre eller bruger sin "popularitet", så kan man da bare lave en kopi af Justeat.. Det betyder intet, da det vil være de bedste som vil vinde i sidste ende!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hej allesammen,

Rune Risom fra Hungry.dk her. Takker for den store interesse og opbakning vi oplever i denne tråd. Det varmer :)

Vi har dags dato indgivet en klage til Domæneklagenævnet omkring disse domæner, og jeg håber og forventer at vi hurtigst muligt, kan få dem overdraget til os.

Med venlig hilsen

Rune Risom

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  no such agency Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang tid går der egentlig før man får svar på sådan en officielt indgivet klage?? 

Er det ligesom det offentlig (læs: år) eller er de "snappy"?

Arbejder pt. med EPICO-IT, hvor vi hjælper virksomheder med at finde de rette it-kompetencer

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

nosuchagency:

Hvor lang tid går der egentlig før man får svar på sådan en officielt indgivet klage?? 

Er det ligesom det offentlig (læs: år) eller er de "snappy"?

Det afhænger af hvor meget der skal skrives "frem og tilbage" men de oplyste mig om 6-9 måneder var normalt, nogen gange længere eller kortere. 

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh den var kortsigtet, Just-Eat!

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med jer herinde, det virker ikke særlig klogt, bliver spændende at følge udviklingen.

Inde på Trendsonline.dk har vi en god artikel om cybersquatting og hvad du må og hvad du ikke må

I kan tjecke den ud på Trendsonline.dk.

De bedste hilsner

Daniel Laursen

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

Det afhænger af hvor meget der skal skrives "frem og tilbage" men de oplyste mig om 6-9 måneder var normalt, nogen gange længere eller kortere. 

Heh.

Lyder som om der officielt er tale om et offentligt organ Stick out tongue

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Egentligt lidt komisk hvis man tænker over det.  Men hvis man skal se positivt på det, så ja, så er man en konkurent hvor der åbenbart behøves feje tricks for at vinde. ;)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parship:

Mark:

Det afhænger af hvor meget der skal skrives "frem og tilbage" men de oplyste mig om 6-9 måneder var normalt, nogen gange længere eller kortere. 

Heh.

Lyder som om der officielt er tale om et offentligt organ Stick out tongue

Rigtig meget af tiden er svarfrister fra klager og indklagede. Man har (såvidt jeg husker) op til 3 svar både fra indklagede og klager, og der er jo en rimelig svartid på disse. De sager hvor indklagede f.eks. er et udenlandsk firma der køber domænet for at parkere det, der plejer de aldrig at svare på klageskriftet, så der tager det som regel kortere tid. 

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg testede idag, disse domæner er nu ikke længre omdirigering til Just-eat.dk nu er det bare tomme side :) 

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)