Så kom ud til en af Danmarks succesfulde iværksættere Allan Feldt (Aqua d'or kildevand) på Brogrenen 10 i Ishøj (ude ved Ilva). Jeg vil både hjælpe dig med sparring i dagligdagen og måske endda investere, hvis jeg kan lide dig, din idé og din business plan.
Vi har topmoderne og meget repræsentative lokaler, når du skal starte op.
Be proud from day one!
Du kan leje dig ind for 4.430 pr. måned pr. arbejdsplads (skrivebord og tilhørende reol) i åbent moderne miljø, plus super (obligatorisk) kantine til 1.570 pr. måned (inkl. evt. forretningsgæster). Så har du med det samme friske ungdommelige såvel som erfarne kolleger, adgang til mødelokaler (prisen er inkl. mad til forretningsmøder med gæster), professionelt fitness til dig selv og din partner (når i træner samtidigt), spa med damp, sauna og jacuzzi, golfsimulator med pro (timer for Pro betales særskilt - se mere på www.golfstudio.dk), personalerestaurant og ikke mindst alle moderne hjælpemidler såsom internet og Skype TV m.v. Parkering er naturligvis inkluderet. Alt er ekskl. moms.
Skriv til mig på allan@seimei.me og hør mere. Først til mølle....
PS: Det var sådan jeg lejede mit første kontor... :-)
Kvalitet koster.... dette er ikke et almindeligt kontorlandskab men nok mere at betegne som en "klub" og det er inkl. mad og drikkevarer såsom kaffe, kildevand mv., stort fitness center på næsten 200 m2, SPA område med damp og sauna, golf simulator, forbrug og fiberinternet (1000/1000), licens og så videre og så videre...hertil gode råd fra en dygtig iværksætter...
Så når du udtaler dig bør du gøre det på det rette grundlag og sammenligne "æbler med æbler"
Kvalitet koster og jeg tvivler på at de kontorer du sammenligner med er af samme kvalitet som dette. Det er jo inkl. alle de omtalte ydelser og kaffe og drikkevarer og derfor er det ikke fair at du sammenligner med "almindelige" arbejdspladser. Internet er eks.vis 1000/1000 mbit fiber.