Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Temperaturregulerende dyne og madras

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har opfundet, hvilket jeg selv mener er verdens bedste idé; en madras og en dyne, hvor man kan skrue op for varmen og ned for varmen (op for kulden).

Vi kender det alle godt, man ligger om sommeren hvor der er 30 grader udenfor og man sveder som en i ......... Hvad har man så mest brug for? En dyne - der er intet bedre end at vende dynen og man får de 5 sekunder hvor dynen er frisk og kold, lige indtil samme problemer sker.

Nu er den her så - dynen og madrassen hvor man regulerer temperaturen! Slut med at svede om sommeren, du skruer blot ned for temperaturen på dynen! Slut med kolde vintermorgener - skru op for varmen.

min. kulde er 22 grader, max er 46 grader.

I løbet af natten regulerer temperaturen af sig selv, så den ikke forbliver kold og man bliver syg, og ej bliver for varm, så man sveder al sin energi ud!

Køle/varme-vandsmadrassen anvender en avanceret varmeoverførselsteknologi med lavt strømforbrug.

Madrassen adskiller sig fra andre madras-teknologier på markedet på følgende punkter:

- Er udformet ergonomisk korrekt, og temperaturen hæves og sænkes på komfortabel vis, så brugeren udhviles både mentalt og fysisk.

- Har en sikker, pålidelig og stabil ydelse. Sov helt uden bekymringer.

- Udsender ingen elektromagnetisk stråling, og har ingen risiko for at sprænge læk.

- Sparer på energien, og skåner miljøet.

- Anvender intelligent nano-materiale, som gør det lettere for huden at skifte temperatur naturligt og effektivt.

- Nem at betjene. - Smukt og stilrent design. - Lav vægt. Nem at transportere, folde sammen og pakke ud. - Svalende om sommeren, varm om vinteren. Temperaturen reguleres og tilpasses automatisk.

- Lader dig kontrollere og justere temperaturstyringen manuelt eller automatisk, så det passer til din kropstemperatur, den relative luftfugtighed og årstiden.

Jeg vil derfor gerne have feedback på mit produkt! :-) Hvad synes i - noget i vil købe?? :-)

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror køle delen kunne friste mange. Måske endnu mere i de rigtigt varme lande. Det at dynen kan varme tror jeg sjældent jeg vil bruge, da det normalt er en ganske fornuftig temperatur i mit soveværelse. Held og lykke!

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tusind tak for dit svar. Hospitaler kunne måske være interesseret i at få indført disse dyner og madrasser, da jeg evt. tænker underafkølede patienter og folk med feber. Varmen kan reguleres og vil være god om vinteren, kan også benyttes som "varmepude"-lign.

Hvad mener du ellers om produktet - noget du selv ville købe? Isåfald, hvad prisnivua syntes du, lyder interessant?

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det lyder som en rigtig god ide. Men for mit vedkommende ville det være langt mere attraktivt med en hovedpude med køleeffekt, da jeg op til flere gange vener hovedpuden om, pga jeg simpelthen hader en gennemvarmet hovedpude.

-Christian

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chrj,

Vi er allerede i gang med at opfinde hovedpuden med samme effekt! Men lyder godt, kunne du selv finde på at købe produktet?

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hospitaler er nok værd at prøve, også til deres koma patienter som ikke selv kan regulere temperaturen. Mht. prisen har jeg ingen ide. Men hvis du sælger til det offentlige, tror jeg ikke du skal være bange for at skrue op for prisen. Det virker som om de ikke er bange for at smide en pose penge efter forskellige produkter.

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Komapatienter - hvordan tænker du? Forklar forklar, noget jeg ikke helt ved her!! :)

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

JKDesigns:

Hej Chrj,

Vi er allerede i gang med at opfinde hovedpuden med samme effekt! Men lyder godt, kunne du selv finde på at købe produktet?

Kunne jeg bestemt godt.

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså når folk ligger er i koma/kunstig koma efter de er kommet galt afsted.. De kan jo ligge ubevidste i lang tid. Derfor kunne det måske være smart hvis deres dyne kunne sørge for at de lå i en fornuftig temperatur.

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé Thomas, jeg smider det på to-do listen!! :) Tak!

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)