Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Ewire anbefales?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg er igang med at finde mig et godt betalingssytem til min webshop, og faldt over Ewire, men jeg ved ikke om det er godt nok? 

Nogle som bruger, eller kender noget til det? Fungere det på samme måde som Quickpay, og Epay? 

Håber på noget feedback :) 

Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 22:22

Anyone? 

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 22:29

Fordelen med Ewiire er at du ikke behøver at have en indløsningsaftale med Nets eller Euroline for at modtage betalinger, men sidst jeg havde fat i dem var de dog også dyrere end Nets.

Jeg brugt dem et par gange og der har jeg ikke haft noget at udsætte på dem.

epay og quckpay kræver at du har en indløsningsaftale med Nets og/eller Euroline.

Man kan også sige at Ewire minder mere om Paypal.

Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 22:33

Cicoor Host & Saas ApS:

Fordelen med Ewiire er at du ikke behøver at have en indløsningsaftale med Nets eller Euroline for at modtage betalinger, men sidst jeg havde fat i dem var de dog også dyrere end Nets.

Jeg brugt dem et par gange og der har jeg ikke haft noget at udsætte på dem.

epay og quckpay kræver at du har en indløsningsaftale med Nets og/eller Euroline.

Man kan også sige at Ewire minder mere om Paypal.

Netop, man behøver ingen indløsningsaftale, men man betaler 1,50 kr mener jeg det er plus 2,5 % tror jeg per betaling hos Ewire, men det kan vel godt betale sig, hvis man ikke sælger så meget i starten eller hvad? 

Tilmeldt 18. Mar 10
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 22:37

Ja men jeg tror også nogle potentielle kunder opgiver hvis de kun kan betale med Ewire. Det er dog kun en fornemmelse. Måske der er nogen her på Amino der hat testet hvor meget det betyder?

Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 22:41

Men Ewire er jo en betalingsgateaway ligesom Epay, og Quickpay - Det fungere vel på samme måde? Man indtaster bare sine oplysninger, og bum så har man betalt.. Eller er jeg helt galt på den? 

Tilmeldt 18. Mar 10
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 22:46

Jeg vil nu snarere sammenligne dem med Paypal. Når kunden betaler går pengene til Ewire og ikke til dig. Du kan derefter logge på Ewire og bede dem om at overføre pengene til din konto. Minus deres gebyrer.

Med Epay og Quickpay har du en indløsningsaftale hos Nets og/eller Euroline og pengene overføres direkte til din konto.

Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 22:51

Men det er vil stadig en fornuftig måde at starte ud på? Man slipper for månedlig betaling, og man slipper for at skulle have en indløsningsaftale. Og ja at man så skal bede dem at overføre pengene, er så hvad det er. 

Fornuftig løsning eller hvad? 

Tilmeldt 18. Mar 10
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 23:09

Ja, og Ewire har eksisteret i mange år, og jeg har aldrig haft problemer med (så meget har jeg nu ikke brugt dem). Du kan evt. supplere med Paypal for dem som er mere komfortable med at betale via dem.

Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 23:16

Super, mange tak for svar. 

Jeg har allerede Paypal på siden, og vil nu supplere med Ewire :) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)