Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Marked en død sild?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære alle (håber du læser med Nanna)

Bliver Amino Marked til noget? Jeg fik afvide jeg skulle sende en mail til Nanna fra Amino for at oprette et produkt. Jeg har sendt flere mail til Nanna dog forgæves. Også en mail til Amino Support er sendt, samme problem.

Så nu prøver jeg i en tråd. Nogen der ved noget? Lyder nemlig som en fed service ! :-)

Vh

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Sjælland
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nanna har læst tråden og hun har lige gennemset sine mails og siger at hun har besvaret alle de mails ang. Amino Marked som hun har modtaget.

Send mig en privatbesked og fortæl mig hvilken emailadresse du har benyttet til at kontakte Nanna og Amino Support, og evt. din forespørgsel og så skal jeg nok tage mig af det.

Amino Marked har kørt/kører på forsøgsstadiet, og vil inden længe blive relanceret efter at vi har testet på det som vi også tidligere har gjort opmærksom på.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige at bumpe denne tråd.. Det der forsøgsstadiet, kan da umuligt tage en måned.

Fra Sjælland
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Jeg prøver lige at bumpe denne tråd.. Det der forsøgsstadiet, kan da umuligt tage en måned.

Der er også blevet lavet lidt om, og tilføjet div. men den er ved at være lige på trapperne.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Vi er snart klar, men integration med nem id har trukket tænder ud.

Så det kommer.

Dbh Martin
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i stadig problemer med nem ID? i har lanceret Dinero imens...

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Internexus:
Har i stadig problemer med nem ID? i har lanceret Dinero imens...

Internexus... Jeg skulle mene som en virksomhedsejer eller leder på et iværksætterforum.... at du på den ene eller anden måde burde kende til de mange forskellige vanskeligheder der kan opstå med en løsning eller et system...... *cut them some slack* og forsøg lad være med at lyde som en knotten forbruger nede i netto Big Smile

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør jeg skam heller ikke. Men jeg fik afvide i Januar at det ville være klar en gang i februar. Nå nej, Marts, nej April, nej nej Maj! Måske Juni? Altså de kan vel ligeså godt være ærlige fra starten :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:
Gør jeg skam heller ikke. Men jeg fik afvide i Januar at det ville være klar en gang i februar. Nå nej, Marts, nej April, nej nej Maj! Måske Juni? Altså de kan vel ligeså godt være ærlige fra starten :)

Det kan godt være lettere svært at forudse alle forhindringer på vejen. En maler siger vel heller ikke "Beklager du, må ordne det om et par måneder, da jeg brækker benet næste uge." :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Har i stadig problemer med nem ID? i har lanceret Dinero imens...



Dinero er et andet team, så de er ikke afhængige af hinanden.
Men når det er sagt, så har jeg dårligt nyt.
Amino Marked er lagt på is på ubestemt tid.
Interessen for servicen var lille, vi havde en masse problemer med folk der vandt auktioner, men ikke betalte for varerne og dertil røg vi ind i en masse it-problemer.
Så det korte af det lange er, at vi ikke kan sætte en dato på.
Det er jeg oprigtig ked af, ikke mindst fordi vi har brugt langt over 100.000 kr. på det og en masse tid, men shit happens.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)