Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner til opstart af virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
SØGER PROGRAMMØR/WEBDESIGNER SOM SAMARBEJDSPARTNER!

Hej AMINO.. 

Jeg skriver herinde da jeg søger en samarbejdspartner i forbindelse med opstart af en virksomhed/hjemmeside.. Da jeg selv er studerende på CBS og mine kompetencer indenfor programmering af minimale betyder det, at samarbejdspartneren skal uddanne sig til eller været uddannet programmør/webdesigner.

Omkring selve virksomhedens koncept og ideen bag hjemmesiden kan jeg sige, at den baserer sig på, at skabe en bedre oplevelse for de danske universitetsstuderende som vælger, at tage på udveksling som en del af deres studie. Hertil kan det siges, at jeg allerede har udarbejdet mit en forretningsplanen samt forretningsmodel med tilknyttet markedsundersøgelser da mit bachelorprojekt tog udgangspunkt i ideen..

Omkring mig selv kan jeg sige jeg er 23 år og studerende på CBS hvor jeg i dag læser Cand.Merc Erhvervsøkonomisk markedsføring på 2. semester.. Ved siden af studiet arbejder jeg i Nykredit som student i deres afdeling for udvikling af strategier og innovative koncepter...

Håber at høre fra dig hurtigst muligt..

Mvh. Claus
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:00

Jeg har lige rettet din overskrift, du var kommet til at skrive med stort.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:02

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er ideen ja.. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 16:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person