Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Sverige, direkte til kunden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg ønsker at importerer varer fra Sverige, direkte til mine kunder. Er dette muligt uden at mine kunder bliver besværet med told og andet?

Mit håb er at jeg kan nøjes med at blive reg. som importør, og varen til min kunde, blot er en almindelig levering.

Et andet spørgsmål... sådan "lidt" forenklet ;)

Hvis jeg køber varen i Sverige til 500 kr. og sælger den til kunden for 1000 kr. eks. moms, er min fortjeneste så 500 kr. (når jeg har betalt moms)? Der hvor jeg gerne vil hen, er at jeg ved der ikke er svensk moms på, og når jeg sælger varen er det med moms. Er overstående så korrekt, således at der ikke kommer andre udgifter på?

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 11:38

Fra Sverige kan du sende uden problemer direkte.

Hvis der ingen moms er på varerne er din fortjeneste jo 500. Du får jo 1000 + salgsmoms af din danske kunde.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 13:16

Super, tak for det Tom

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 20:36

Boysen:

Jeg ønsker at importerer varer fra Sverige, direkte til mine kunder. Er dette muligt uden at mine kunder bliver besværet med told og andet?

Mit håb er at jeg kan nøjes med at blive reg. som importør, og varen til min kunde, blot er en almindelig levering.

Er du slet ikke klar over at Sverige er medlem af EU? Du skal ikke være importør reg for at handle i EU ej heller er der nogen told indenfor EU.  Som erhvevskunde skal du ikke betale moms til din svenske leverandør, men du skal opkræve moms af din danske kunde.

Mvh

Ravn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 21:12

Ravn:
Er du slet ikke klar over at Sverige er medlem af EU?

Ha ha, kunne man tænke sig at jeg i stedet ikke viste hvornår man skulle være importør registreret?

Jeps, moms problematikken har jeg styr på :)

Tak for svaret

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)